Is dat het stuk niet waar LMTB "ons" parcours afpakte?Ghost-biker wrote:van thuis vertrokken voor de 45. mooi parcour zonder veel van het vast parcour aan te trekken![]()
hulp bij het oversteken en redelijke bepijling. vond alleen spijtig dat ze in meerhout naast de nete richting Hulsen reden, t'is hier altijd een vettige bedoening en dan hadden ze in de Hulse bossen wat meer van de singletracks kunnen benutten, welke er opvallend droog bijlagen.
Zo 15/11/2009 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
He de manne en enkele vrouwen !
Ik had gisteren na-de-middag de 45 Km route al gedaan met men gps toestelletje, de pijltjes hingen er toch al !
Ook heb ik nog zo goed al droog gereden, wat vandaag zeker niet het geval was denk ik ?
Voor de geintresseerden :
Je kan de omloop van de 45 Km route bekijken (Google Earth, Google Maps, Gps track) via de volgende link :
-> http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html
Scroll dan verder naar -> MTB Lissenvijver (2009)..
Ik had gisteren na-de-middag de 45 Km route al gedaan met men gps toestelletje, de pijltjes hingen er toch al !
Ook heb ik nog zo goed al droog gereden, wat vandaag zeker niet het geval was denk ik ?
Voor de geintresseerden :
Je kan de omloop van de 45 Km route bekijken (Google Earth, Google Maps, Gps track) via de volgende link :
-> http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html
Scroll dan verder naar -> MTB Lissenvijver (2009)..
- bettes
- Mountainbiker
Ik genoten van de tocht, maar er stoot me toch één ding tegen de borst bij deze dubbele organisatie.
Ik vind het een beetje tegen veel dat wij langs de nete kilometers liggen maken en dan langs de mooie paden afrijden terwijl de lopers van dezelfde organisatie alle singletracks en zelfs stukken zonder paden gebruiken in Bel... Ik weet niet of dit een keuze van de organisatie is of de vergnninggevende instanties.
greetz
bettes
Ik vind het een beetje tegen veel dat wij langs de nete kilometers liggen maken en dan langs de mooie paden afrijden terwijl de lopers van dezelfde organisatie alle singletracks en zelfs stukken zonder paden gebruiken in Bel... Ik weet niet of dit een keuze van de organisatie is of de vergnninggevende instanties.
greetz
bettes
Dit heeft jammer genoeg te maken met de vergunninggevende instanties...bettes wrote:Ik genoten van de tocht, maar er stoot me toch één ding tegen de borst bij deze dubbele organisatie.
greetz
bettes
Want als ik mij niet vergis gaat de Blosotoer ook niet over die mooie single tracks.
-
frederik76
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)
Post by frederik76 »
Ik heb de 35km gedaan.
- leuke tocht (zeker als je het iets "minder" vlakke terrein gewend bent)
- goed afgepijld (ook handig het zagemeel
- seingevers aan drukke wegen
- een hele fijne bikewash
Tot volgend jaar!
- leuke tocht (zeker als je het iets "minder" vlakke terrein gewend bent)
- goed afgepijld (ook handig het zagemeel
- seingevers aan drukke wegen
- een hele fijne bikewash
Tot volgend jaar!
Mijn zus heeft een paar foto's genomen, maar had technische problemen met haar camera. Ik zal is informeren naar de foto's en als het gaat op www.powerman.be/mtb zettenduvel tim wrote:@ Douwen:
Waar komen de foto's ergens te staan? Dacht toch dat er foto's werden genomen aan het kleine klimmetje naast de grote baan?