MTBert wrote:Zo slecht is het daar nu ook weer niet hoormtb117 wrote:ik heb de 32 km gereden in bucht was goed aleen ik wil weeten welke sportdank daar stond weet imand dat
Zo 15/11/2009 Burcht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den duracell
- Mountainbiker
Post by den duracell »
was er heel goed vond ik . hoe vettiger hoe prettiger.
wel een zwaar parcour ,het gemiddelde lag een stuk lager.
wel een zwaar parcour ,het gemiddelde lag een stuk lager.
Was op weg voor de 52km, toch maar beslist om de 43km te doen.
Het was het eerste kwartier in de gietende regen en modder iets te zwaar.
Ben meer nen Diesel, eerste 10min op gang komen...
De 15m door de dikke klei te voet was ook lachen...
Heb dat niemand zien doen fietsend...
Het was verder een leuke (zware) rit.
De Donkere Leffe smaakte achteraf weer des te beter
Het was het eerste kwartier in de gietende regen en modder iets te zwaar.
Ben meer nen Diesel, eerste 10min op gang komen...
De 15m door de dikke klei te voet was ook lachen...
Heb dat niemand zien doen fietsend...
Het was verder een leuke (zware) rit.
De Donkere Leffe smaakte achteraf weer des te beter
- Dickie
- Mountainbiker
Het zag er idd niet gezellig uit om te vertrekken.
Bulls-Eye en ik zijn met het fietsje richting Bu(r)cht gebold.
Ginderboven waren ze aan het twijfelen of ze de sluizen nu helemaal open zouden draaien of niet.
Een voordeel, eenmaal je op de bike zit en wat opgewarmd bent, je voelt er niet veel van, kwestie van die drempel te overwinnen.
De schoenen stonden op den duur vol water, maar 't was tenminste warm water
.
Overal wat vettig, maar op een 2-tal zeer korte en steile stukjes na (met de singlespeed zat ik daar met een iets te zware versnelling)bleef alles perfect fietsbaar, het strookje naast de omheining aan het Galgenweel dreef de hartslag naar nieuwe pieken.
Vroeg mij af wie of wat ze daarmee moesten tegenhouden.
Kort daarop zat de tocht er op, even de bike afspoelen, en nog wat van de aprés genoten.
Bulls-Eye en ik zijn met het fietsje richting Bu(r)cht gebold.
Ginderboven waren ze aan het twijfelen of ze de sluizen nu helemaal open zouden draaien of niet.
Een voordeel, eenmaal je op de bike zit en wat opgewarmd bent, je voelt er niet veel van, kwestie van die drempel te overwinnen.
De schoenen stonden op den duur vol water, maar 't was tenminste warm water
Overal wat vettig, maar op een 2-tal zeer korte en steile stukjes na (met de singlespeed zat ik daar met een iets te zware versnelling)bleef alles perfect fietsbaar, het strookje naast de omheining aan het Galgenweel dreef de hartslag naar nieuwe pieken.
Vroeg mij af wie of wat ze daarmee moesten tegenhouden.
Kort daarop zat de tocht er op, even de bike afspoelen, en nog wat van de aprés genoten.
Woensdag al voor m**tje gespeeld, het regende toen ik opstond en terug bed in, dus nu weer of geen weer den bike op en al bij al viel het nog mee op enkele stevige buien na. Rit zelf zat goed in elkaar, de bossen op Linkeroever zijn plezant om te rijden, enkel het manneke op den bike die ging maar niet vooruit. Lang geleden dat ik nog meer dan 2u.1/2 over een rit hier in het Waasland gedaan heb. Ijzerpeil in het bloed zal nog niet terug op punt staan na vorige week te doneren. Zal eens achter een paardemiddel moeten