Zo 15/11/2009 Zelzate

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bart75
Mountainbiker

Post by bart75 »

deze week in het heidebos gereden, hier en daar plassen maar plaats genoeg om er naast te rijden, kan mij niet voorstellen dat er veel modder zal zijn, bossen in de buurt lagen heel goed en massa's regen zijn uitgebleven dus...
imre
Mountainbiker

Post by imre »

Net terug uit zelzate, jammer dat we met regen begonnen zijn. en iderdaad het parcours wat nog goed berijd baar en de organisatie was dik inorde. =D> =D> we vermoeid met een strak tempo en de toch nog aanwzige wind.
Sensunat
Mountainbiker

Post by Sensunat »

vond deze nie echt goed ,zaten enorme stukken baan in .
Ook vond ik het jammer dat ze weer pas om half negen zijn beginnen inschrijven .
Hebben hem dan maar zonder gedaan .
Het viel me wel op ,ver niemand op de 45 km die we deden .
De meeste deden de 25 of 35 .
En idd redelijk veel regen en de wind is dus niet gaan liggen .
Wel een goede training en wat kilometers in de benen .
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Had vorig jaar al gezegd en hoopte mss dees jaar beter maar eigenlijk ist maar een saai tochtje

Veel baan en soms een stukje vettig ,maar we hebben toch weer 45km gedaan ,beter dan in u bed liggen ondanks maar 4h slapen
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

ik heb hem anderhalve keer gedaan, de tweede keer in het kloosterbos toch maar wat extra lusjes gedaan, daar heeft de organisatie toch wel enkele leuke stukjes links laten liggen.
REDCAT
Mountainbiker

Post by REDCAT »

Sensunat wrote:vond deze nie echt goed ,zaten enorme stukken baan in .
Ook vond ik het jammer dat ze weer pas om half negen zijn beginnen inschrijven .
Hebben hem dan maar zonder gedaan .
Het viel me wel op ,ver niemand op de 45 km die we deden .
De meeste deden de 25 of 35 .
En idd redelijk veel regen en de wind is dus niet gaan liggen .
Wel een goede training en wat kilometers in de benen .
Je zag er nochtans goed afgereden uit =P~ :evil: tot de volgende en goed trainen deze week
sofeurken
Mountainbiker

zelzate

Post by sofeurken »

net zoals gisteren in de regen gestart,moet "dummie" bijtreden,er zijn heel wat mooie(technische)stukjes links blijven liggen,ondermeer ook op t einde zag ik heel wat mogelijhkheden naast de tunnel,op da crosparcourken.bevoorr ok, en toch redelijk wat volk op bane,allee we waren er weer bij,alles voor de sport!
21st-century
Mountainbiker

Post by 21st-century »

Deze tocht met vier man aangevangen van TC sas van Gent. Had zelf een enorme offday :( dus ging voor geen meter in het veld. Parcour was overigens niet echt zwaar en zeer goed berijdbaar. Idd wel vrij veel over de weg. Op zich geen last van de regen en de wind gehad, had meer last van mezelf #-o Ook nog lek gereden tegen het einde door op een stoeprand te springen met mijn achterwiel (stootlek) na 1 uur en 52 min terug dus toch nog 25.6 km/u gemiddeld gereden als ik de polar mag geloven =D>

@ Imre, heb je niet gezien onderweg. Na afloop wel een paar gasten van de club gezien.
imre
Mountainbiker

Post by imre »

Ik heb jou ook niet gezien Angelo. Wij waren met 5 waarvan 3 van de club en hebben nog enkelen zien rijden van de club. Was inderdaad redelijk wat baan, valt tegen na Ossendrecht
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

vandaag ook vertrokken in de de regen maar het was zeker niet koud
was een gewone tocht niet veel speciaal maar was toch blij dak gereden had en als ge bij een off day nog 25.6 gem rijd dan zou ik ook graag wat meer van die off day hebben mijn gem 24.5 #-o
Post Reply