vond het eerste deel er goed bijliggen. kdacht dat het goed ging komen.
Tweede deel was andere pap, afzien in de modder
Volledig doorweekt door de regen en modder maar toch goed
geamuseerd vandaag, organisatie was top
gemid van iets over de 22km/h
Post by Zwijfelaer »
als ge iets vroeger vertrekt dan is het toch wat droger he, ook wel nat geworden maar toch niet zo ergnero wrote:IK VOND HET NIET LEUK!!! Ik ben met volle moed aan de 44 km begonnen ma op het laatste toch voor de 34 km gekozen. Ik vind de oragnisatie ECHT TOP
, goed uitgepijld, overal waarschuwingsplaatjes, goede bevoorrading, echt héél goed, MAAR ik was pas later vertrokken, ongeveer 9.20 uur, en alle hellingen na de bevoorradingen ware toch stukgerede, het was echt vettig. Ik heb hier toch mijn peren afgezien, en nie alleen ik denk ik want op het laatst was er nog maar héél weinig volk op t parkours, denk dat er velen ingekort hebbe. Ook heb ik 2 hollanders op een hellinkjes ruzie zien make. Ne mtb-er valt stil op een helling, ne crosfietser moet daarom ook stoppe, wordt die mij daar lastig zeg. Fiets tegen fiets. De ene zei 'ga koekebakke ipv fietse' en den andere zei: 'sodemieter toch op joh'. bijna belgische scheidrechter moeten spelen tusse een nederlandse kamp. Om mijn geleuter af te sluiten: Ik kom zeker terug volgend jaar, MAAR als het nie regent...
Post by Lander2009 »