Zo 15/11/2009 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Freezing
Mountainbiker

Post by Freezing »

kheb de 45 gereden,

vond het eerste deel er goed bijliggen. kdacht dat het goed ging komen.
Tweede deel was andere pap, afzien in de modder :P
Volledig doorweekt door de regen en modder maar toch goed
geamuseerd vandaag, organisatie was top =D>

gemid van iets over de 22km/h
Last edited by Freezing on Sun 15 Nov 2009 14:52, edited 1 time in total.
Zwijfelaer
Mountainbiker

Post by Zwijfelaer »

Zwaar afgezien op de 44km.
Had maar 19.4 gem en er zat echt niet meer in.
Volgend jaar revange!!!
Een dikke pluim voor de organisatie, alles tip top in orde.
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

zeer vroeg vertrokken waardoor ik net binnen was vooraleer het echt begon te regenen. Gekozen voor de 34 km en het parcours was toen nog perfekt berijdbaar. Zoals reeds aangehaald, zeer goede organisatie.
met 22 gemiddelde op de teller was ik ruimschoots tevreden.
Bulls XT
Mountainbiker

Post by Bulls XT »

ben ook geweest heb de 34 gedaan en dan nog eens naar huis gefiets had ik uiteindelijk toen ik thuis kwam toch 48km op de teller en gemidd. 18.5/u!!! ma echt een vettige tocht achter de rug ben blij dat ik nu thuis ben en in mijne zetel lig!!! tot volgendjaar!!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Heb me goed geamuzeerd daar in Dilsen,wel alle regen gehad en dan ook voor de 34 km baggeren gekozen :lol: ,ondanks de werken die hier in de bossen zijn(geweest) moet ik zeggen dat ze er nog een top-parcours van hebben gemaakt!!! =D>

Een dikke chapeau aan de organisatie!!!!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

In normale omstandigheden(droog) is dat een zéér doenbaar,gemakkelijk parkoerke.Nu met dat modder toch zwaar.Heb de 44 gedaan en met het naar hier en terug naar huis 64km.Ben eens benieuwd naar mijn nieuwe remblokjes die ik er gisteren heb ingestoken na ze ingereden te hebben.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Vertrokken voor de 44km rond kwart voor 9 samen met basman jolyrodger en eric. Eric en basman hadden er duidelijk zin in en vlogen er tegen aan. Ik was wat minder en heb met jolyrodger gereden. Vond het een pittige maar zeer mooie tocht en de vettigheid was wel aangenaam vond ik zelf, enige minpunt was dat ik mijn buitenband na 30km heb stuk gereden, dus maar langs het kanaal af naar de finisch gesukkeld, wat nog zo,n 6km joggen en wandelen was( met dank aan roger wat bij me gebleven was, al hoefde dit nie voor mij). hierdoor toch met het wandelen erbij een prachtig gemiddelde van 15 :oops: gehaald en had 36 km op de teller. nIet te min kom ik hier volgend jaar zeker terug (weer of geen weer) en vergeet ik dan zeker het noodnr niet meer mee te nemen.
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

nero wrote::( IK VOND HET NIET LEUK!!! Ik ben met volle moed aan de 44 km begonnen ma op het laatste toch voor de 34 km gekozen. Ik vind de oragnisatie ECHT TOP =D> , goed uitgepijld, overal waarschuwingsplaatjes, goede bevoorrading, echt héél goed, MAAR ik was pas later vertrokken, ongeveer 9.20 uur, en alle hellingen na de bevoorradingen ware toch stukgerede, het was echt vettig. Ik heb hier toch mijn peren afgezien, en nie alleen ik denk ik want op het laatst was er nog maar héél weinig volk op t parkours, denk dat er velen ingekort hebbe. Ook heb ik 2 hollanders op een hellinkjes ruzie zien make. Ne mtb-er valt stil op een helling, ne crosfietser moet daarom ook stoppe, wordt die mij daar lastig zeg. Fiets tegen fiets. De ene zei 'ga koekebakke ipv fietse' en den andere zei: 'sodemieter toch op joh'. bijna belgische scheidrechter moeten spelen tusse een nederlandse kamp. Om mijn geleuter af te sluiten: Ik kom zeker terug volgend jaar, MAAR als het nie regent... :lol:
als ge iets vroeger vertrekt dan is het toch wat droger he, ook wel nat geworden maar toch niet zo erg
Ronny69
Mountainbiker

Post by Ronny69 »

vond het best een lekker tochtje,ben voor de 44 gegaan .morgen fiets binnen brengen , problemen met de voor derr. en bijna geen achterrem meer .
Wanneer de foto's ?
Lander2009
Mountainbiker

Post by Lander2009 »

vandaag de 44km gedaan en str*nt nat geworden, lekker vettig, was wel leuk. Al bij de bevoorrading waren mijn remmen op en iets later voorover eraf gegaan. vanaf daar elke afdaling te voet gedaan, was niet meer verantwoord. Knap toerke, jammer van de ijskoude douche, maar de organisatie was top!

zeker tot volgend jaar!
Post Reply