Zo 15/11/2009 Zelzate
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vond deze nie echt goed ,zaten enorme stukken baan in .
Ook vond ik het jammer dat ze weer pas om half negen zijn beginnen inschrijven .
Hebben hem dan maar zonder gedaan .
Het viel me wel op ,ver niemand op de 45 km die we deden .
De meeste deden de 25 of 35 .
En idd redelijk veel regen en de wind is dus niet gaan liggen .
Wel een goede training en wat kilometers in de benen .
Ook vond ik het jammer dat ze weer pas om half negen zijn beginnen inschrijven .
Je zag er nochtans goed afgereden uitSensunat wrote:vond deze nie echt goed ,zaten enorme stukken baan in .
zelzate
net zoals gisteren in de regen gestart,moet "dummie" bijtreden,er zijn heel wat mooie(technische)stukjes links blijven liggen,ondermeer ook op t einde zag ik heel wat mogelijhkheden naast de tunnel,op da crosparcourken.bevoorr ok, en toch redelijk wat volk op bane,allee we waren er weer bij,alles voor de sport!
- 21st-century
- Mountainbiker
Post by 21st-century »
Deze tocht met vier man aangevangen van TC sas van Gent. Had zelf een enorme offday
dus ging voor geen meter in het veld. Parcour was overigens niet echt zwaar en zeer goed berijdbaar. Idd wel vrij veel over de weg. Op zich geen last van de regen en de wind gehad, had meer last van mezelf
Ook nog lek gereden tegen het einde door op een stoeprand te springen met mijn achterwiel (stootlek) na 1 uur en 52 min terug dus toch nog 25.6 km/u gemiddeld gereden als ik de polar mag geloven 
@ Imre, heb je niet gezien onderweg. Na afloop wel een paar gasten van de club gezien.
@ Imre, heb je niet gezien onderweg. Na afloop wel een paar gasten van de club gezien.