Best een toffe dag gehad vandaag. Veel geluk gehad met het weer, enkele buien ontlopen. Veel onbekende paden gezien in en om Gent. De afdaling van de skipiste en de jumps waren het leukst. Een perfecte bevoorrading, er was meer dan genoeg. Na afloop ook nog de kans gekregen om stickers te kopen bij JFK, waarvoor mijn dank. Jammer van de weinige respons op de aprés bike, maar na 5 uur biken is dit wel te verstaan.
Bedankt aan iedereen die hier aan meewerkte.
Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- doorbijter
- Mountainbiker
Ik was er uiteraard ook bij. Veel nieuwe paadjes leren kennen. Het hoogtepunt was de skiheuvel, die vroeger als m'n trainingsoord diende. Dat het toch niet zonder risico was, bewees de val van Rudy. Gelukkig had hij z'n helm op, anders bleef deze val mss niet zonder gevolgen. De helm was toch gebarsten, maar Rudy bleek verder ongedeerd. Vandaag(zondag) zal hij er toch nog wel iets van voelen.
Ook de doortocht door Bourgoyen was de moeite, anders is dit verboden terrein voor fietsers. Op het einde zorgde de 'jump' voor enige opwinding.
De bevoorrading was ronduit schitterend. Zelden een toertocht gezien waar zoveel te rapen viel. Mss ook een dankwoordje aan de dames.
Dit was het beste wat Gent ons te bieden heeft.
Bedankt aan Rudy, Pat, Ren&Stimpy voor de leuke namiddag.
Tijdens de apres-bike nog een beetje nagekaart met dobbit, sifaka, doorbijter, moab, maurice en beethoven.
De volgende keer hopelijk terug van de partij.
Ook de doortocht door Bourgoyen was de moeite, anders is dit verboden terrein voor fietsers. Op het einde zorgde de 'jump' voor enige opwinding.
De bevoorrading was ronduit schitterend. Zelden een toertocht gezien waar zoveel te rapen viel. Mss ook een dankwoordje aan de dames.
Dit was het beste wat Gent ons te bieden heeft.
Bedankt aan Rudy, Pat, Ren&Stimpy voor de leuke namiddag.
Tijdens de apres-bike nog een beetje nagekaart met dobbit, sifaka, doorbijter, moab, maurice en beethoven.
De volgende keer hopelijk terug van de partij.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
was dit de rudy (beethoven) die de rit organiseerde???bieste wrote:Ik was er uiteraard ook bij. Veel nieuwe paadjes leren kennen. Het hoogtepunt was de skiheuvel, die vroeger als m'n trainingsoord diende. Dat het toch niet zonder risico was, bewees de val van Rudy. Gelukkig had hij z'n helm op, anders bleef deze val mss niet zonder gevolgen. De helm was toch gebarsten, maar Rudy bleek verder ongedeerd. Vandaag(zondag) zal hij er toch nog wel iets van voelen.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Euhh, gasten, er waren zaterdag enkele bikers gewapend met zo'n digitaal dingetje. Kunnen we ergens het resultaat zien of zijn we nog aan't broeden? Een paar fotootjes houden de herinnering wel langer levend, niet? :) 
Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni
beste bikers, ja die zouden er zeker mogen opstaan. Die van Pat17 zijn niet gelukt, maar er zijn er misschien die er ook wat getrokken hebben, zet die zo vlug mogelijk op de site. Dat is zeker een aandenken. Rudy VdE.
T'is mss maar een gedacht maar ik vind dat er weinig reacties zijn betreffende de meeting in Gent
, en foto's had ik ook wel verwacht
.Kon er jammer genoeg wegens kwetsuur nie bijzijn
, hopelijk volgt er ooit een volgende keer in Gent. 
Last edited by Gf biker on Wed 16 Jun 2004 18:29, edited 1 time in total.
Ik dacht dat er ongeveer een man of 15 was, wel weinig bekende gezichten. Het viel mij echter ook wel op dat er weinig beweging is in deze topic...
Het weer was er op het einde niet naar om veel foto's te trekken met al die wind.
Opdracht nr. 1 dus voor de Mountainbike.be-dag, iedereen aanmanen om fotokes te trekken en de groepsfoto niet vergeten. Eventueel aan Spilliespeedy zijn mouw gaan frotten om zijn camerake mee te nemen.
Opdracht nr. 2, Gf biker en co. niet vergeten te inviteren.
Het weer was er op het einde niet naar om veel foto's te trekken met al die wind.
Opdracht nr. 1 dus voor de Mountainbike.be-dag, iedereen aanmanen om fotokes te trekken en de groepsfoto niet vergeten. Eventueel aan Spilliespeedy zijn mouw gaan frotten om zijn camerake mee te nemen.
Opdracht nr. 2, Gf biker en co. niet vergeten te inviteren.