Trek
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Ik denk niet dat die nog te verkrijgen zijn, maar zag die ergens op het net staan (tweedehands) voor een leuke prijs. Maar aangezien ik noch mosselen noch vis lust zal ik daar maar vanaf blijvenThierry wrote:Trek stp ? Zijn die dan nog verkrijgbaar ?
Toen ik eind 2001 mijn eerste MTB gekocht heb, stond die stp nog in de (Belgische) catalogus. Maar het jaar nadien was dat model verdwenen uit het Trek-gamma.
En op de Trek-website zie ik 'm toch ook niet meer staan ... Jammer, ik zou eigenlijk wel graag eens een testrit doen met zo'n masjientje (de Fuel 100 en de Liquid 20 heb ik al onder m'n kont gehad (testfietsen)).
Alvast bedankt voor jullie mening.
ik heb die trek 6500 ook... . die frame is echt top hoor. lx derailleur is dik in orde en die pilot c voldoet ook. enkel remmen en zadel zijn kut, vind ik toch. ik ga nog eens proberen magura 33's te fiksen voor mijn 6500 en dan is die fiets echt wel nog 'geiler' :D
de 'tractorbanden' (=bontragers) verplichten je wel tot het offroadwerk, wat uiteraard de bedoeling is, maar is in asfalt-Vlaanderen, mtb-allergisch kutland soms wat enerverend.
en euh...niemand doorvertellen, die fiets is echt wel extreem mooi ook!!
leve de goeie smaak
de 'tractorbanden' (=bontragers) verplichten je wel tot het offroadwerk, wat uiteraard de bedoeling is, maar is in asfalt-Vlaanderen, mtb-allergisch kutland soms wat enerverend.
en euh...niemand doorvertellen, die fiets is echt wel extreem mooi ook!!
leve de goeie smaak
- Wacko007
- Mountainbiker
Dat die Trek fantastische fietsen zijn moet men mij niet vertellen!!!
Kijk maar dewelke ik heb... SUPER-BIKE! Niets anders meer dan een Fuel(al is het elke jaar een nieuwe
)
Ben alleen niet tevreden over Rockshox (lees het onderwerp bij ander topic; bij "onderdelen"; "Lock-out; Sid Team".
Greetz,
Julien.
Kijk maar dewelke ik heb... SUPER-BIKE! Niets anders meer dan een Fuel(al is het elke jaar een nieuwe
Ben alleen niet tevreden over Rockshox (lees het onderwerp bij ander topic; bij "onderdelen"; "Lock-out; Sid Team".
Greetz,
Julien.
- Wacko007
- Mountainbiker
Trek Fuel 100 !??!
Stel je voor;
Je bent op zoek naar een bike (2de hands)... Gaande ervan uit dat de volgende bike je maat heeft en op zoek bent naar een échte wedstrijdfiets, maar de prijs ervoor niet wilt betalen.
Je ziet daar opeens een advertentie van een Fuel 100 ('04). Nog maar 10 maanden met gereden. Kostprijs: €3000
Daarnaast zie je een Trek Fuel 98 ('04) onder dezelfde voorwaarde
Prijs: €2000.
Ga je voor de Fuel 100; droombike met het allerbeste materiaal,
of voor de Fuel 98 met iets minder maar wel €1000 goedkoper???
Greetz,
Julien.
Je bent op zoek naar een bike (2de hands)... Gaande ervan uit dat de volgende bike je maat heeft en op zoek bent naar een échte wedstrijdfiets, maar de prijs ervoor niet wilt betalen.
Je ziet daar opeens een advertentie van een Fuel 100 ('04). Nog maar 10 maanden met gereden. Kostprijs: €3000
Daarnaast zie je een Trek Fuel 98 ('04) onder dezelfde voorwaarde
Prijs: €2000.
Ga je voor de Fuel 100; droombike met het allerbeste materiaal,
of voor de Fuel 98 met iets minder maar wel €1000 goedkoper???
Greetz,
Julien.
Last edited by Wacko007 on Sun 13 Jun 2004 22:36, edited 1 time in total.