Zo 15/11/2009 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

voor alle zekerheid mijn mud-bandjes steken; 8) maar ik denk niet dat het echt nodig zal zijn, :roll: hier in Humbeek heeft het de voorbije dagen ni zo geregend =D> ,er ook op letten dat ik mij ni te warm kleed want dan komt ge de man met de hamer nog vlugger tegen #-o

tot morgen Wolfkes :bounce: :bounce: :bounce:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Juist thuis van bepijling; ik ben o.a. gaan pijlen in het bosje en mannen en vrouwen: het is de moeite om te gaan voor de groten tour; da bosje mogen jullie nie missen en laat jullie maar ne keer goe gaan.
Zorg ervoor dat je wel goei remblokjes hebt want het zal nodig zijn of gewoon nie remmen (er staan genoeg bomen om tot stilstand te komen.

Allé, deze NM nog op verkenning om te zien of alle pijlen duidelijk zijn.

Tot morgen !!!

Viv het Wolfke
zorro
Mountainbiker

Post by zorro »

turbotiger wrote:het zal zijn zoals altijd; de zwakken vallen af !!! :evil:

ps; is er een bewaakte bikeparking ?
nee, vanaf volgend jaar misschien wel
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Fietske staat vertrekkensklaar voor de tocht bij de Wolfkes.
Als er daar evenveel modder en plassen zijn dan in Steenhuize vandaag, dan zullen er toch behoorlijk wat zwarte pieten aan de bikewash staan hoor ! Héééél blij dat mijn Geax buitenbanden hun plaats geruild hebben voor de Jimmy banden. Daarmee mag je al wat meer schaatsen.
Hopelijk willen de benen morgen goed mee om de lange afstand te rijden zonder dat manneke met zijne hamer tegen te komen.
Allé, kijk er terug naar uit.
Tot morgen, Wolfkes en Wolvinnekes :lol: :lol: :lol:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan). =D> =D>

Kom maar gerust in zomerkledij want zweten ga je zeker doen.

Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien. :lol: :lol:

TOT MORGEN !!!
Joe Dalton
Mountainbiker

Post by Joe Dalton »

We hebben 2 van de wolfkens ontmoet in de cafetaria van de TT te Gbergen. Naast een analyse van de beste mattentaart hebben ze goede promotie gemaakt voor hun TT.

We zullen komen sterven op de hellingen van het pajottenland :wink:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.

Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien. :lol: :lol:

TOT MORGEN !!!
Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10... :bounce:
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

timdelma wrote:
vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.

TOT MORGEN !!!
Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10... :bounce:
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
moest ik u zijn stak ik de muds, want de RR zal nu na bijna een hele week regen mss tekort komen en gaat ge kunnen blijven zitten bij een klim ipv af te stappen ( allez ik ken uw conditie ni natuurlijk )

MaC'Red 8)
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

't is er mischien over maar ik heb m'n geax barro mud 1.7 gestoken vandaag :roll: :roll: is er een splitsing 38-48???
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

jvg wrote:We laten strand & duinen achter ons en komen met minstens 6 leden van WTC De Zeevogels uit De Haan naar Roosdaal.
En ik ken er nog e stuk of 3 die vanuit Bredene gaan afzakken.
Turbomugge en Co ik verwacht jullie e. :wink:
Post Reply