Zo 15/11/2009 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jettysplash
- Mountainbiker
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
De route liep de voorgaande jaren richting de Hutten, Engstraat, Genepas, Hulsen, Heidehuizen, Molse Heide en de Belse Bossen !
Dus van de Lissenvijvers richting Meerhout, Hulsen - Balen, Mol - Heidehuizen en Bel - Geel !
Om een idee te krijgen van de vele bosgebieden die men doorkruist kan men een op de volgende website kijken :
-> www.gpscyclingtour.be
Tik in de zoekfunctie -> Landduinenroute en je kan daar dan de omgeving bekijken in Google Earth en Google Maps !
Als het niet al te veel regent (momenteel liggen de bospaatjes en nog zo goed als droog bij, op een plasje na dan) doe ik morgen ook de mountainbiketocht aan de Lissenvijver, en ik neem men Gps toestelletje mee !
Dus van de Lissenvijvers richting Meerhout, Hulsen - Balen, Mol - Heidehuizen en Bel - Geel !
Om een idee te krijgen van de vele bosgebieden die men doorkruist kan men een op de volgende website kijken :
-> www.gpscyclingtour.be
Tik in de zoekfunctie -> Landduinenroute en je kan daar dan de omgeving bekijken in Google Earth en Google Maps !
Als het niet al te veel regent (momenteel liggen de bospaatjes en nog zo goed als droog bij, op een plasje na dan) doe ik morgen ook de mountainbiketocht aan de Lissenvijver, en ik neem men Gps toestelletje mee !
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Hoofdzakelijk landduinenroute dusCyclingDream wrote: Dus van de Lissenvijvers richting Meerhout, Hulsen - Balen, Mol - Heidehuizen en Bel - Geel !
ps. de route ligt er momenteel nog goed berijdbaar bij.