Transalp of Ironbike?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Wij zijn ook met een viertal Ieperlingen aan het overwegen om mee te doen, alleen vraag ik me nog af in hoeverre je overal zelf in moet voorzien.
Aangezien in tenten wordt geslapen, veronderstel ik dat andere voorzieningen ook basic zullen zijn: ontbijt, avondeten, douches, mechanische bijstand...?
grts
Aangezien in tenten wordt geslapen, veronderstel ik dat andere voorzieningen ook basic zullen zijn: ontbijt, avondeten, douches, mechanische bijstand...?
grts
Ieperlingen ?....tof...dan kunnen we de Westvlaamse delegatie wat uitbreiden.
Hoe alles in z'n werk gaat kan ik niet direct zeggen omdat ik ook de eerste keer ga meedoen. Afgaande op enkele verlagen dat ik gelezen heb is de organisatie best ok. Je moet er natuurlijk bijnemen dat de organisatie op z'n Italiaans is. Wil je alles tot in de puntjes geregeld hebben dan blijf je er beter weg. Maar allen die ik ken die al meegedaan hebben waren tevreden van de organisatie.
Hoe alles in z'n werk gaat kan ik niet direct zeggen omdat ik ook de eerste keer ga meedoen. Afgaande op enkele verlagen dat ik gelezen heb is de organisatie best ok. Je moet er natuurlijk bijnemen dat de organisatie op z'n Italiaans is. Wil je alles tot in de puntjes geregeld hebben dan blijf je er beter weg. Maar allen die ik ken die al meegedaan hebben waren tevreden van de organisatie.
- ATEGEV
- Mountainbiker
De Ironbike zal je leven veranderen, en ik zeg dat niet om te zeveren. Voor de meeste zal't positief uitdraaien, anderen kunnen zich minder aanpassen.
Naar mijn gedacht gaat hij door het ruwste stuk van de Alpen, parcoursbouwers zijn mountainbikers of dual/trial, die weten we wat off-road racen is. Alleen in de Transmaurienne lag de fun-factor nog hoger op gebied van parcours. Maar het gevecht met jezelf, het gevecht met je fiets, met de natuur en tegen je mederacers is nergens zo zwaar als bij IB, voor de voldoening achteraf en de prachtige plaatsen waar je komt maken het waard.
Als iemand nog vragen geeft, of je wil 's platen omdat je nog twijfelt:
Dit is mijn e-mailadres: bnwoadres@gmail.com
bnwoadresATgmailDOTcom
Naar mijn gedacht gaat hij door het ruwste stuk van de Alpen, parcoursbouwers zijn mountainbikers of dual/trial, die weten we wat off-road racen is. Alleen in de Transmaurienne lag de fun-factor nog hoger op gebied van parcours. Maar het gevecht met jezelf, het gevecht met je fiets, met de natuur en tegen je mederacers is nergens zo zwaar als bij IB, voor de voldoening achteraf en de prachtige plaatsen waar je komt maken het waard.
Als iemand nog vragen geeft, of je wil 's platen omdat je nog twijfelt:
Dit is mijn e-mailadres: bnwoadres@gmail.com
bnwoadresATgmailDOTcom
Nog een vraagje: hoe ver gaan jullie in de voorbereidingen, laten jullie zich vb volgen door een sportdokter?
@Stivie: heb gisteren erover gebabbeld met Hans Planckaert, moest jou de groeten doen...
Heeft blijkbaar een aantal jaren geleden ook meegedaan maar is toen niet verder geraakt dan de proloog door spierscheuren, hopelijk blijven we daarvan gespaard...
@Stivie: heb gisteren erover gebabbeld met Hans Planckaert, moest jou de groeten doen...
Heeft blijkbaar een aantal jaren geleden ook meegedaan maar is toen niet verder geraakt dan de proloog door spierscheuren, hopelijk blijven we daarvan gespaard...
Bongiorno a tutti! Ik heb me zopas ingeschreven! No way back dus... Via deze weg een oproep om nog enkele Belgen warm te maken voor dit avontuur om de azurri te bewijzen dat de
Belgen nog altijd de dapperste zijn!
Voorbereiding start 02/01/2009...
@Witn: er zullen moeten keuzes gemaakt worden in tweekend
@andere Ironbikers: tamusement met voorbereiding en tot binnenkort
Voorbereiding start 02/01/2009...
@Witn: er zullen moeten keuzes gemaakt worden in tweekend
@andere Ironbikers: tamusement met voorbereiding en tot binnenkort