tot morgen Wolfkes
Zo 15/11/2009 Roosdaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Juist thuis van bepijling; ik ben o.a. gaan pijlen in het bosje en mannen en vrouwen: het is de moeite om te gaan voor de groten tour; da bosje mogen jullie nie missen en laat jullie maar ne keer goe gaan.
Zorg ervoor dat je wel goei remblokjes hebt want het zal nodig zijn of gewoon nie remmen (er staan genoeg bomen om tot stilstand te komen.
Allé, deze NM nog op verkenning om te zien of alle pijlen duidelijk zijn.
Tot morgen !!!
Viv het Wolfke
Zorg ervoor dat je wel goei remblokjes hebt want het zal nodig zijn of gewoon nie remmen (er staan genoeg bomen om tot stilstand te komen.
Allé, deze NM nog op verkenning om te zien of alle pijlen duidelijk zijn.
Tot morgen !!!
Viv het Wolfke
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Fietske staat vertrekkensklaar voor de tocht bij de Wolfkes.
Als er daar evenveel modder en plassen zijn dan in Steenhuize vandaag, dan zullen er toch behoorlijk wat zwarte pieten aan de bikewash staan hoor ! Héééél blij dat mijn Geax buitenbanden hun plaats geruild hebben voor de Jimmy banden. Daarmee mag je al wat meer schaatsen.
Hopelijk willen de benen morgen goed mee om de lange afstand te rijden zonder dat manneke met zijne hamer tegen te komen.
Allé, kijk er terug naar uit.
Tot morgen, Wolfkes en Wolvinnekes

Als er daar evenveel modder en plassen zijn dan in Steenhuize vandaag, dan zullen er toch behoorlijk wat zwarte pieten aan de bikewash staan hoor ! Héééél blij dat mijn Geax buitenbanden hun plaats geruild hebben voor de Jimmy banden. Daarmee mag je al wat meer schaatsen.
Hopelijk willen de benen morgen goed mee om de lange afstand te rijden zonder dat manneke met zijne hamer tegen te komen.
Allé, kijk er terug naar uit.
Tot morgen, Wolfkes en Wolvinnekes
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan).
Kom maar gerust in zomerkledij want zweten ga je zeker doen.
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.
TOT MORGEN !!!
Als je morgen z'n wind hebt, zal het duwen en stoempen worden want het parcours is niet om te lachen. Bandendruk niet te hard zetten.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan).
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.
TOT MORGEN !!!
-
Joe Dalton
- Mountainbiker
Post by Joe Dalton »
We hebben 2 van de wolfkens ontmoet in de cafetaria van de TT te Gbergen. Naast een analyse van de beste mattentaart hebben ze goede promotie gemaakt voor hun TT.
We zullen komen sterven op de hellingen van het pajottenland
We zullen komen sterven op de hellingen van het pajottenland
Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10...vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan).![]()
![]()
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.![]()
![]()
TOT MORGEN !!!
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
- MaC'Red
- Mountainbiker
moest ik u zijn stak ik de muds, want de RR zal nu na bijna een hele week regen mss tekort komen en gaat ge kunnen blijven zitten bij een klim ipv af te stappen ( allez ik ken uw conditie ni natuurlijk )timdelma wrote:Dat belooft !!! Ik ben zeker van de partij. Nu nog aant twijfelen om achteraan muds te steken of RR 2.10...vivkemobiel wrote:Terug thuis van de naverkenning, pijltjes gaan bijhangen waar het nodig was, sommige pijltjes steviger hangen want met z'n wind was dat soms wel nodig.
De afspuitstand is fantastisch (wij hebben al de test gedaan).![]()
![]()
Nu is het aan jullie om morgen zelf te genieten van de Roosdaalse heuveltjes en kasseien.![]()
![]()
TOT MORGEN !!!![]()
Is er evenveel modder als in Aspelare of Dworp ????
MaC'Red
- snellen eddy
- Mountainbiker
Post by snellen eddy »
En ik ken er nog e stuk of 3 die vanuit Bredene gaan afzakken.jvg wrote:We laten strand & duinen achter ons en komen met minstens 6 leden van WTC De Zeevogels uit De Haan naar Roosdaal.
Turbomugge en Co ik verwacht jullie e.