@Motorbiker : "één tocht rijk aan spelletjes en techniek opgemaakt" . Ik heb al voor minder getwijfeld.
Jammer dat Noyelles niet ipv van Sallaumines is zoals vorig jaar want ik vond Noyelles een stuk beter dan Sallaumines.
Zo 15/11/2009 Baudour-Saint Ghislain
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Verdorie, dat wordt moeilijk kiezen.
Er zijn weken dat het aanbod eerder "beperkt" is en dan heb je van die weekends dat er twee, soms drie prachtige tochten worden aangeboden. Hetzelfde probleem voor het komende weekend: Middelkerke, Amougies en Escaudin... Nu, eigenlijk betreft het een "luxeprobleem", want je kunt niet verkeerd kiezen. 
- luckyluc
- Mountainbiker
Voor mij om het even, laat maar iets horen je kan met mij mee zondagFritsie wrote:Verdorie, dat wordt moeilijk kiezen.Er zijn weken dat het aanbod eerder "beperkt" is en dan heb je van die weekends dat er twee, soms drie prachtige tochten worden aangeboden. Hetzelfde probleem voor het komende weekend: Middelkerke, Amougies en Escaudin... Nu, eigenlijk betreft het een "luxeprobleem", want je kunt niet verkeerd kiezen.
- rolling stone
- Mountainbiker
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Ik vrees dat het daar in Baudour in het bos wel eens heel slecht/moeras zou kunnen liggen. Ik volg de president naar Noel.rolling stone wrote:2 prachtige ritten dit weekend het wordt moeilijk om te kiezen
Als iemand gaat geef ze dan een tip om te organiseren de datum van Peruwelz van de politie van vroeger (midden september).
Gegarandeerd een grote opkomst en een berijdbaar bos.
Midden november zal altijd een risico zijn.
De leute daar !
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik ben van het zelfde gedacht.jodelaietie wrote:Ik vrees dat het daar in Baudour in het bos wel eens heel slecht/moeras zou kunnen liggen. Ik volg de president naar Noel.rolling stone wrote:2 prachtige ritten dit weekend het wordt moeilijk om te kiezen![]()
Als iemand gaat geef ze dan een tip om te organiseren de datum van Peruwelz van de politie van vroeger (midden september).
Gegarandeerd een grote opkomst en een berijdbaar bos.
Midden november zal altijd een risico zijn.
De leute daar !
Als er iemand is die gaat,....por die mannen wat aan om het in september te doen.En zeg vooral dat we van bos en singletracks houden.
Ik ga voor zekerheid kiezen.
Toch benieuwd naar een verslagje hier....
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Blijkbaar is "nattig weer" geen probleem voor de berijdbaarheid. Ik heb er voor alle zekerheid een koppel splinternieuwe Jimmy's op gegooid. De XCR Dry's mogen overwinteren in de kelder.
Voor mij de eerste keer dat ik in deze regio ga toeren. Ben benieuwd
Voor mij de eerste keer dat ik in deze regio ga toeren. Ben benieuwd
goed , goed , goed
ben wel na 30km moeten stoppen wegens gescheurde buitenband ,
maar ze mogen van mij naast de tt van Peruwelz staan .
Eerste 20 km in bos ( paden ) , die juist nog goed te berijden waren.
Daarna een klein beetje baan maar dan terug het bos ( des sables ) in .
Schoon parcouke daar ( +/- zoals van Peruwelz ) en dan ben ik plat gevallen .................
T'is ver vind ik , maar zeker de moeite .
ben wel na 30km moeten stoppen wegens gescheurde buitenband ,
maar ze mogen van mij naast de tt van Peruwelz staan .
Eerste 20 km in bos ( paden ) , die juist nog goed te berijden waren.
Daarna een klein beetje baan maar dan terug het bos ( des sables ) in .
Schoon parcouke daar ( +/- zoals van Peruwelz ) en dan ben ik plat gevallen .................
T'is ver vind ik , maar zeker de moeite .