de 30 gedaan, zeer mooi ritje met een leuk stukje in het bos te Serskamp
Spijtig dat ge geen toestemming krijgt om in de zandbergen de heuveltjes te berijden
Goede bevoorrading kortom goei organisatie wel spijtig dat er mensen zijn die de pijltjes niet kunnen laten hangen
Tot Volgend jaar
Wo 11/11/2009 Wetteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
solorijder
- Mountainbiker
Hier ook, zoals vorig jaar, gestart voor de 50 en het parcours viel goed mee, na de regen lag het er eigenlijk droger bij dan dat ik had gedacht. Een paar modderpassages, enkele singletracks, een leuke bospassage ...
De bevoorrading viel goed mee en was ruim bedeeld. De bepijling was zonder meer goed.
Denk echter dat er niet zoveel volk was vandaag wat jammer is voor de organisatie.
Een gratis Leffe achteraf smaakte goed. daarna met de vélo weer naar huis gereden waar ik toekwam met 80 km op de teller. Meer moet dat niet zijn.
De bevoorrading viel goed mee en was ruim bedeeld. De bepijling was zonder meer goed.
Denk echter dat er niet zoveel volk was vandaag wat jammer is voor de organisatie.
Een gratis Leffe achteraf smaakte goed. daarna met de vélo weer naar huis gereden waar ik toekwam met 80 km op de teller. Meer moet dat niet zijn.
Heel mooie rit. Hoop juist dat er op die plaats waar ze aan het jagen waren geen doden of gewonden zijn gevallen. Toen ik op een bepaalde plaats passeerde was schutter zodanig geconcentreerd op het opgejaagd wild dat hij zowaar zijn geweer schouderde toen ik een 50 tal meter van hem was. Hij stond dan nog aan de rechterkant van de veldweg waarop ik reed, waardoor ik dus gewoon in zijn schietbaan moest passeren. Had mij gewoon niet opgemerkt, en schrok zelfs toen ik mijn keel openzette !! Van imbecielen gesproken 
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
K'had die mannen aan de bevoorrading horen roepen " schrijf maar op t'internet dat de bevoorrading heel goe was " dus bij deze T'WAS EEN HEEL GOEIE BEVOORRADING
En de rit was ook
en ook
....lastig !
En de rit was ook