Bree!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ik ben van Gruitrode. Vroeger reed ik vaak met een kameraad maar omdat hij naar Mechelen is verhuist rij ik de laatste tijd alleen.
Ik ken vooral de paadjes in Gruitrode, Opglabbeek en Meeuwen.
Ik ken vooral de paadjes in Gruitrode, Opglabbeek en Meeuwen.
Hey Graszybug, ben inderdaad die Yves die met u heeft gezeverd opt het st maartensvuur in beek. Maar ben precies ook enkele stukken kwijt
. K probeer om meestal een tourtochtje te rijden int weekend dan komt ge eens op andere plaatsen maar als ik van thuis uit vertrek ist meestal richting opitter en zo naar bergerven in Opoeteren/Neeroeteren
ok, dan ben ik niet den enige die zich daar goed geamuseerd heeft :)Bouts wrote:Hey Graszybug, ben inderdaad die Yves die met u heeft gezeverd opt het st maartensvuur in beek. Maar ben precies ook enkele stukken kwijt. K probeer om meestal een tourtochtje te rijden int weekend dan komt ge eens op andere plaatsen maar als ik van thuis uit vertrek ist meestal richting opitter en zo naar bergerven in Opoeteren/Neeroeteren
Heb alleen slecht nieuws int verschiet, t zou wel eens kunnen dat ik met een hernia zit, weet eind deze week meer....
afwachten dus