Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
saiko
Test team

Post by saiko »

flipp wrote:@ saiko : Is dat een zelfgemaakt lampje ofzo ?
Ja half en half. Brum heeft me de onderdelen geleverd op de kabels en batterij na. Zelf nog beetje moeten prullen dus :)
gilbo wrote:@Saiko,
die stekkers kan je best vervangen, heb daar vroeger ook mee getest en die voldoen niet omdat de stekkers niet vergrendelen in elkaar. Als ge in het pikdonker aan het rijden bent en uw stekkertjes schieten uit elkaar #-o ...... Ik heb het twee keer meegemaakt en ik kan U verzekeren dan krijgt ge een heel apart gevoel vanbinnen. En als ge tegenslag hebt ook vanbuiten :cry:
Dit was een test lampje :) Mijn echte lamp ga ik baseren op u behuizing.
In die lamp komen andere stekkers. Maar tot nutoe voldoen deze stekkers ruimschoots. Ik moet er nog serieus hard aan trekken om ze uit elkaar te krijgen. Ik kan me wel inbeelden dat dit veranderd als je ze 100 keer in en uit trekt.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

gilbo wrote: krijgt ge een heel apart gevoel vanbinnen.
Als je me aankijkt lieve schat,dan wordt het warm en koud van binnen,hoor ik het ............
Ik heb hem........corry conings
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

BASSMAN wrote:
gilbo wrote: krijgt ge een heel apart gevoel vanbinnen.
Als je me aankijkt lieve schat,dan wordt het warm en koud van binnen,hoor ik het ............
Ik heb hem........corry conings
Idd, maar Flor konings heeft dat ook al eens gehad :P
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ander vraagje: welk achterlicht gebruiken jullie? Ben nog op zoek naar een deftig achterlicht met AAA/AA batterijen.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

mitsy wrote:
theplayer wrote: Shipping quotes are based on the address information you selected:
Netherlands
Available Shipping Methods Rates
USPS (Express Mail International (EMS) (5 days)) $38.00
USPS (Priority Mail International (6 - 10 days)) $30.75
???????????? #-o #-o

Heb de mijne op 15/9 besteld en is toegekomen op 9/10

Heb het volgende betaald.
licht €55.27+adapter€1.52+air mail €1.18 (bij http://www.dealextreme.com/)

Zijn dus heel andere prijzen hé.

En idd er zijn discuties over het aantal lumen (waar ik me niet durf over uitspreken wegens "geen verstand van").

Wat ik wel weet is dat het voor mijn doelstelling genoeg licht geeft om een avondritje mee te doen.

Heb ook een zelfbouwlampke (1x cree) en deze kost in parts al evenveel en geeft zeker NIET meer licht als deze aankoop uit Hong kong.

Hroeten
Ons Mitsy heeft groot gelijk. Met de lamp die hij kocht, gaat ge niet meer nightbiken want ge ziet evenveel als overdag. Ook het gewicht van de lamp en de batterijen zijn te verwaarlozen tegenover wat Sigma en andere lampen wegen. Een aanrader van jewelste dus.

Mojo
styntjes
Mountainbiker

Post by styntjes »

heeft er iemand uit het antwerpse misschien zin om die lamp van deal extream voor mij te bestellen!! ik heb geen visa enzo , maar zou toch graag die lamp hebben !!!
als er iemand zich aangesproken voelt ... =D>
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Image
Deze week ééntje zelf gemaakt met 5w Led en aparte 10 x Ni/Mh AA batterijpack
besteld op http://www.amquix.info/alieneye/
Zeer veel licht voor weinig geld.
Je moet het wel zelf bouwen.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

mitsy wrote: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149
is toegekomen
Even een voorsmaakje
Totaal 55 € en de brandtijden zijn zelfs beter als op de doos vermeld .
Vol vermogen meer dan 180 min.
Meerdere tests volgen later
Ik rij al enkele jaartjes tevreden rond met een Sigma Evo pro set (flood+ spotbeam) met elk wel een aparte batterij, dit levert voor de
flood +-4u licht en voor de spot +-2u. Kostprijs 100€
Image
Na het lezen (en kijken op youtube) van het resultaat van de Maciglight bij Mitsy heb ik gisteren er 2 setjes van besteld, voor dit geld zoveel licht =D> =D> =D> . Enkele foto's van de Magicshine
ImageImage
ImageImage
De Magicshine lijkt verdacht veel op de Lupine Tesla4 (kostprijs 295€)
Foto 1 is de magiclight en foto 2 de Tesla4
ImageImage
Ondertussen ook eens rondgesnuffeld voor een adaptortje om de spot op uw helm te plaatsen en gevonden bij Bike-Discount, de Lupine Tesla4 heeft een adopter voor helmbevestiging die perfect gebruikt kan worden voor de Macigshine, kostrpijs 26€(wouw, dat is de 1/2 van de prijs voor gans de lamp #-o ) Ik zal wel zelf iets bouwen
Image
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

@Bulls69: ik kijk al uit naar je bevindingen indien ze goed zijn ga ik ook voor een dergelijke oplossing gaan.
Het is toch bedoeling om ermee in het bos (single-track etc) te rijden of enkel om op de baan te trainen?
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

-JP- wrote:@Bulls69: ik kijk al uit naar je bevindingen indien ze goed zijn ga ik ook voor een dergelijke oplossing gaan.
Het is toch bedoeling om ermee in het bos (single-track etc) te rijden of enkel om op de baan te trainen?
Absoluut voor het bos :wink: Als ze geleverd zijn(+- 14 a 17 dagen) zal ik ze eens uitvoerig testen en laat ik hier mijn bevindingen wel weten
Post Reply