route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

J.E. wrote::bounce:
[-(
de jakke
Mountainbiker

Post by de jakke »

was dit topic eens aan het doorbladeren na de teleurstelling van zondag...

wil dat technisch stukste rond de muur wel eens ontdekken, en wat is dat bikepark?

moest je nog eens je toerke rijden wil ik wel mee ;-)
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

de jakke wrote:was dit topic eens aan het doorbladeren na de teleurstelling van zondag...

wil dat technisch stukste rond de muur wel eens ontdekken, en wat is dat bikepark?

Da technisch stukske waar we het hier zovele over hadden is eigenlijk het bikepark maar was toen nog niet officieel, je kan dit makkelijk vinden door ipv van naar links (als je de markt van Geraardsbergen oversteekt), naar rechts de vesten te nemen. Je bolt tot beneden en dan draai je links mee omhoog en daar zal je normaal gezien het bord zien staan van de ingang v/h bikepark.

Ik zal nog eens uitzien voor een dag vast te leggen maar best niet als het te nat is, anders zal er niet veel fun aan zijn. Bij vriestemperatuur zal het ook goed te doen zijn.

Ik zal morgen deze topic nog eens uitpluizen want ik zie dat de foto's en filmpjes niet op de vermelde pagina's staan #-o
krisbi
Mountainbiker

Post by krisbi »

heb zondag ook de toer gereden in geraardsbergen, maar als dit hier nog eens doorgaat. hoop ik dat ik ook kan komen.

grt
Wilhelmus
Mountainbiker

Post by Wilhelmus »

Ik kijk niet echt naar hm's en km's. Gewoon wat off-road klimmen en dalen, liefst technisch, dat doe ik graag. Qua duur hoeft het voor mij deze tijd van het jaar niet overdreven lang te zijn, zo rond de 3u lijkt mij ideaal.
Ik heb wel grote moeite met vroeg opstaan, dus rij ik liefst in de namiddag, maar ik kan mij natuurlijk wel aanpassen.

En nu hopen dat dit nog eens doorgaat! :-)

(deze reactie lijkt hier misschien uit de lucht te vallen, maar is een vervolg op dit topic: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 259#951259 ) :P
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

s-biker gert wrote:
de jakke wrote:was dit topic eens aan het doorbladeren na de teleurstelling van zondag...

Da technisch stukske waar we het hier zovele over hadden is eigenlijk het bikepark maar was toen nog niet officieel, je kan dit makkelijk vinden door ipv van naar links (als je de markt van Geraardsbergen oversteekt), naar rechts de vesten te nemen. Je bolt tot beneden en dan draai je links mee omhoog en daar zal je normaal gezien het bord zien staan van de ingang v/h bikepark.

Ik zal nog eens uitzien voor een dag vast te leggen maar best niet als het te nat is, anders zal er niet veel fun aan zijn. Bij vriestemperatuur zal het ook goed te doen zijn.

Ik zal morgen deze topic nog eens uitpluizen want ik zie dat de foto's en filmpjes niet op de vermelde pagina's staan #-o
Hebben er een tijdje geleden ook eens doorgereden, is idd wel eens leuk.
Nen toer of 3 gedaan, en toch overal bovengeraakt.
Zit een beklimmingske in dat niet zo gemakkelijk is, ge moet beheerst het bochtje pakken :P
necky78
Mountainbiker

Post by necky78 »

Ik heb ook al eens gereden in dat bikepark en het is zeker aan te raden, veel plezier gehad daar.

De 2e keer dat ik daar wou gaan rijden was er juist een bmx wedstrijd of zo. Misschien na de winter nog eens gaan crossen in da boske.
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Hier nog wa foto's van de route, op sommige foto's moet je wel efkes zoeken naar het pad door bladerentapijt :wink: . Het ligt er nu op sommige plaatsen wel zeer gevaarlijk bij door de natte boomstronken.
Meer foto's volgen van andere passages

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by s-biker gert on Sat 19 Dec 2009 22:48, edited 1 time in total.
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Met dank aan wie? :lol:
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Orkje wrote:Met dank aan wie? :lol:
Bedankt voor die mooie bloemen :lol: , ben er een paar weken geleden eens met een collega doorgereden, hij ging vlotjes onderuit in de afdaling en vloeken op die boomstronken =D>
Post Reply