Wo 11/11/2009 Aspelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

Que passa wrote:Vandaag vertrokken rond 11u samen met mijne gebuur en een collega van mijn werk voor de 38km.
Alles was dik in orde, bevoorradingen, bepijling, afspuitstand.
Mijne collega is denk ik 3 keer gestorven onderweg en wou niet opgeven =D> .
Juist nog één vraagske naar de organisatie, niet van mij maar van een plaatselijke bewoner, op een gegeven moment konden we kiezen tussen moeilijk en makkelijk, na dat stuk kwamen we terug op straat terecht en een bewoner vroeg wie de straat kwam opkuisen????
Ik had hem beloofd om dit door te geven #-o
Tot volgend jaar,

grtz
de collega zal goe geslapen hebben :-D
de gebuur wou gerust nog voor de 46 km gaan :-D

plezant ritje me plezante companie, goei bevoorrading en lekkere boteram en ename achteraf..
meer moet da ni zijn voor mij..
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

jdl wrote:
Que passa wrote:Vandaag vertrokken rond 11u samen met mijne gebuur en een collega van mijn werk voor de 38km.
Alles was dik in orde, bevoorradingen, bepijling, afspuitstand.
Mijne collega is denk ik 3 keer gestorven onderweg en wou niet opgeven =D> .
Juist nog één vraagske naar de organisatie, niet van mij maar van een plaatselijke bewoner, op een gegeven moment konden we kiezen tussen moeilijk en makkelijk, na dat stuk kwamen we terug op straat terecht en een bewoner vroeg wie de straat kwam opkuisen????
Tot volgend jaar,

grtz
de collega zal goe geslapen hebben :-D
de gebuur wou gerust nog voor de 46 km gaan :-D

plezant ritje me plezante companie, goei bevoorrading en lekkere boteram en ename achteraf..
meer moet da ni zijn voor mij..
Da zal wel na 6 boterhammen #-o
Hij voelde zich deze morgen redelijk goed, te goed in feite volgende keer de groten toer aan zijn botten :evil:
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

Que passa wrote:een bewoner vroeg wie de straat kwam opkuisen????
Tot volgend jaar,

grtz
Opkuisen? [-X De boeren laten toch ook alles liggen.
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

snellen eddy wrote:
Que passa wrote:een bewoner vroeg wie de straat kwam opkuisen????
Tot volgend jaar,

grtz
Opkuisen? [-X De boeren laten toch ook alles liggen.
Het zag er mij maar nen dwazen uit :lol: , ik vond het gewoon plezant om nog eens met zijn kop te lachen als ik zei, "kzalt doorgeven"
Ge hebt altijd van die personen die overal commentaar hebben hé.
Maar het vuil water dat hij aan het uitgieten was, had niemand commentaar ze.

Nogmaals, ik vond het heel plezant en zal er volgend jaar voor den 3e keer terug bij zijn. =D>
grtz
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Bedankt aan alle 969 deelnemers, en voor de positieve commentaren over het parkoer en de organisatie zelf. :-D

@ pilot: wij zullen dit volgende keer eens bekijken om eventueel langs het Ilva stortplaats te passeren. Moet wel berijdbaar blijven ook hé.
De doorsteek aan de akker in Voorde was van moeten, aangezien de boer het paadje aan de kapel omgeploegd had. En aan de kapel in Pollare lag het iets slechter, en is het gevaarlijker aangezien je daar tussen 2 prikeldraden moet sturen. Er was inderdaad een saboteur aan het werk, hierdoor hebben sommigen de 1é bevoorrading gemist. :evil:
We hebben ook nog 's morgens iemand moeten wakker bellen om zijn auto te verzetten. Hij was in een zatte bui het baantje ingereden en had zich daar geparkeerd. Dit was natuurlijk in de afdaling voor de 1é bevoorrading. #-o
Gelukkig waren er op dat moment nog maar een paar bikers gepasseerd. [-o<

@necky78 : de 1e beklimming was de Steenberg, in de volksmond beter gekend als de "Puitenkasj". Deze ligt aan mijn deur en gebruik ik om mijn bike op te testen. :wink:
En de 2é met kasseien is Roost, allez zo heet die straat daar toch. Beiden zitten ook in de RVV.
Post Reply