63km gereden , avs : 21.1km/h (en een paar mensen met een platte tube langs de kant geholpen)
pluspunten:
*organisatie
*bepijling
*alternatief parcours (t.o.v. andere jaren)
minpunten:
*parking (valt moeilijk op te lossen weliswaar)
*BEVOORRADING ! --> Ik had liever gehad dat er minder aandacht werd besteed aan "snoep" (eclairs, donuts,...) en meer aan sportvoeding. als drank heb ik enkel koolzuurhoudende dranken (Coca Cola, Ice-Tea) gezien op de 3 bevoorradingen. Ik prefereer water of sportdrank. Veel mensen hebben lof over de bevoorradingen maar ik kom af om te biken...
Wo 11/11/2009 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moe maar voldaan..
Parking zoeken om 8h20 ... niet zo'n groot probleem.
Aanschuiven aan de inschrijving: wat wil je met zo'n bende die allen op 't zelfde moment willen starten. Dubbele bezetting bij de inschrijving misschien?
Mooie tocht , echt mijn stek
Bevoorrading : prima ... waar vind je eclairtjes op andere tochten ?
Bikewash : ook het drukste moment getroffen maar een beetje babbelen met de wachtende lotgenoot kon geen kwaad. Bij wonder lost het zichzelf op.
Douches : Ok maar tentje wordt een beetje klein. Misschien eens bij de Kodo's polsen naar extra tent!?
..en den après: Schitterend !
Al bij al en zonder twijfel ... ik heb een mooie voormiddag ( ttz. tot 14h00) beleefd. Tot volgend jaar
Parking zoeken om 8h20 ... niet zo'n groot probleem.
Aanschuiven aan de inschrijving: wat wil je met zo'n bende die allen op 't zelfde moment willen starten. Dubbele bezetting bij de inschrijving misschien?
Mooie tocht , echt mijn stek
Bevoorrading : prima ... waar vind je eclairtjes op andere tochten ?
Bikewash : ook het drukste moment getroffen maar een beetje babbelen met de wachtende lotgenoot kon geen kwaad. Bij wonder lost het zichzelf op.
Douches : Ok maar tentje wordt een beetje klein. Misschien eens bij de Kodo's polsen naar extra tent!?
..en den après: Schitterend !
Al bij al en zonder twijfel ... ik heb een mooie voormiddag ( ttz. tot 14h00) beleefd. Tot volgend jaar
Leuke tocht, inderdaad naar mijn gevoel wat minder onverhard en MTB-gevoel tov vorige edities.
Afgezien van deze "detailkritiek", zoals gewoonlijk goed georganiseerd en in een streek die weinig wordt aangedaan.
55km op de teller met gem. 22km/u, parcours liep dus zeker vlot.
Bedankt en zeker tot volgend jaar.
Nog een vraagske ; ik heb jullie zien filmen waar kanje die beelden zien ??
Afgezien van deze "detailkritiek", zoals gewoonlijk goed georganiseerd en in een streek die weinig wordt aangedaan.
55km op de teller met gem. 22km/u, parcours liep dus zeker vlot.
Bedankt en zeker tot volgend jaar.
Nog een vraagske ; ik heb jullie zien filmen waar kanje die beelden zien ??
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
zucht!! en ik wist dat het dik in orde ging zijn, maar moest wel werken, kon dus niet mee
Mijn broer wel, en die heeft zich lekker zitten volproppen op de bevoorradingen en een leuke rit gehad. had dan nog het lef om mij bij aankomst op te bellen om te melden dat het daar wreed plezant was.

Ik wring hem maar eens de nek om denk ik
Mijn broer wel, en die heeft zich lekker zitten volproppen op de bevoorradingen en een leuke rit gehad. had dan nog het lef om mij bij aankomst op te bellen om te melden dat het daar wreed plezant was.
Ik wring hem maar eens de nek om denk ik
- Computermanneke
- Mountainbiker
wervik
Post by Computermanneke »
Gezellig ritje, zeker goede bevooraading, het enige wat iets beter kon zijn de bepijling, soms was er wel een pijltje weg of stond niet zichtbaar.
Het parkoer van de 49km (het was er wel 52 ipv 49) kan je vinden op :
http://www.multiseat.be/images/wervik111109.jpg
Let niet op m'n gemiddelde :) , het was weer de eerste keer in maanden dat ik op de fiets zat. Op het einde had ik ook dat klein manneke met z'n grote hamer tegen gekomen
Het parkoer van de 49km (het was er wel 52 ipv 49) kan je vinden op :
http://www.multiseat.be/images/wervik111109.jpg
Let niet op m'n gemiddelde :) , het was weer de eerste keer in maanden dat ik op de fiets zat. Op het einde had ik ook dat klein manneke met z'n grote hamer tegen gekomen
Volle moed vertrokken voor de 47 km met een leuk bendeke, eerste klim links omhoog was er al wandeltocht, wat veel volk.
Eerste bevoorrading was het idd wel wat druk, wat aanschuiven, daarna vertrokken voor verder verloop tocht, door n serieuze cowboy voorbijgestoken (hij kwam rechts mij voorbij steken om links af te slaan)
, bijna in de grond, verbaal mij verweert, maar der kwam niets meer uit, ge komt ze toch tegen op alle toertochten
.
Na Frans dorpje Embrachies of iets gejumpd op de borduur, resultaat, platte band ... Toch beter de asfalt gepakt, zeker als je weet dat er nog banden aan het vervangen waren. Daarna nog ns plat gevallen, geen banden meer, pechdienst gebeld.
Een uur en een kwartier mogen wachten, in de koude, was wat lang, maar de organisatie excuseerde zich wel ... Aangekomen toen heel de bende al bijna weg was van de après, was wel jammer ...
Was een beetje een triestige dag voor mij ... Maar wel n mooie TT (allé de 26.91 km die ik gereden heb
)
Eerste bevoorrading was het idd wel wat druk, wat aanschuiven, daarna vertrokken voor verder verloop tocht, door n serieuze cowboy voorbijgestoken (hij kwam rechts mij voorbij steken om links af te slaan)
Na Frans dorpje Embrachies of iets gejumpd op de borduur, resultaat, platte band ... Toch beter de asfalt gepakt, zeker als je weet dat er nog banden aan het vervangen waren. Daarna nog ns plat gevallen, geen banden meer, pechdienst gebeld.
Een uur en een kwartier mogen wachten, in de koude, was wat lang, maar de organisatie excuseerde zich wel ... Aangekomen toen heel de bende al bijna weg was van de après, was wel jammer ...
Was een beetje een triestige dag voor mij ... Maar wel n mooie TT (allé de 26.91 km die ik gereden heb