hopelijk passeren er aan mijnen buro ook veel 'schoon mokkes'
Zo 15/11/2009 Roosdaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Vlug ff gechekt en volgend jaar kan/zal ik er terug bij zijnRaffie wrote:da's inderdaad spijtigs-biker gert wrote:'k moet werken zondag![]()
, 't zal voor volgend jaar zijn
![]()
volgend jaar gaat onze tocht door op zondag 21/11/2010
met stip aanduiden hé !!
Laat weten wanneer ge just vertrekt hé.jdl wrote:edit : hopelijk met een paar collega's en mijne gebuurQue passa wrote:Ik zal zeker aanwezig zijn, hopelijk met een paar collega's.
@Klippel, kzal zien dat ik onze "kleinen" ook kan meebrengen.
Tot de zondag,
grtz
De collega van in Aspelare gaat niet mee, hij gaat naar het tuning salon
grtz
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Zie da ge ale kleinen kunt volgen ...Que passa wrote:Laat weten wanneer ge just vertrekt hé.jdl wrote:edit : hopelijk met een paar collega's en mijne gebuurQue passa wrote:Ik zal zeker aanwezig zijn, hopelijk met een paar collega's.
@Klippel, kzal zien dat ik onze "kleinen" ook kan meebrengen.
Tot de zondag,
grtz
De collega van in Aspelare gaat niet mee, hij gaat naar het tuning salon![]()
grtz
In elk geval ik sta bij die toffe madammen aan de 2de bevoorrading, ge moet u plaatske weten te kiezen he.
is iedereen klaar voor 'den hogen berg' (+20%) (48 meter hoogteverschil op een afstandje van 260 meter) ??
KlippelSan heeft zijn hulpstukken bovengehaald en is 'm vandaag gaan schoonblazen. In princiepe zoude hem nu moeten kunnen oprijen
ook het bosje wat er meteen op volgt, zijn we gaan 'verkennen'.
zaterdag volgt de definitieve uitpijling ...
KlippelSan heeft zijn hulpstukken bovengehaald en is 'm vandaag gaan schoonblazen. In princiepe zoude hem nu moeten kunnen oprijen
- MaC'Red
- Mountainbiker
anders rij ik diene ook wel naar boven zenneRaffie wrote:is iedereen klaar voor 'den hogen berg' (+20%) (48 meter hoogteverschil op een afstandje van 260 meter) ??
KlippelSan heeft zijn hulpstukken bovengehaald en is 'm vandaag gaan schoonblazen. In princiepe zoude hem nu moeten kunnen oprijen![]()
Mac'Red
op het buitenblad ??MaC'Red wrote:anders rij ik diene ook wel naar boven zenneRaffie wrote:is iedereen klaar voor 'den hogen berg' (+20%) (48 meter hoogteverschil op een afstandje van 260 meter) ??
KlippelSan heeft zijn hulpstukken bovengehaald en is 'm vandaag gaan schoonblazen. In princiepe zoude hem nu moeten kunnen oprijen![]()
zaterdag volgt de definitieve uitpijling ...![]()
Mac'Red