Vandaag stukje van de route voor morgen gedaan en het ligt er goe bij.
Was het stuk aan de Lilse bergen en de bevoorrading is aan het vijvertje met houten hutje dichtbij Wechel. Vandaar richting Zalphen en Malle.
Hasta la vista baby!!! Tequila tonight tomorrow we ride.
Mooi tochtje. Wel druk en daardoor allerlei problemen (zoals geen koeken aan de bevoorading meer om 10.00u, aanschuiven op single tracks, voorbijgestoken worden door groepjes kamikazes die hun snot nog eens in je gezicht snuiten, ongevallen met bestelbusjes enz...) Hopelijk worden er volgend jaar meer tochten georganiseerd op 11/11 in de streek.
was een goed tochtje, als je het te druk vind, vertrek dan wat later zoals ik (rond half 12 / 12 u vertrokke) en dan kom je bijna geen volk tegen! Veel plezanter dan zo'n massa
Dat er geen koeken meer waren aan de bevoorrading vond ik niet erg, de lekkere soep maakte alles goed!
Had wel iets meer uitdaging, single tracks... verwacht, maar dat is in die streek misschien niet mogelijk? op den duur was de route wat saai aan het worden, maar toch een goeie training gehad.
Idd. veel volk aan de inschrijving en aan de bevoorrading, deze heb ik dan ook maar aan mij voorbij laten gaan alsook de afspuitstand want de velo was ook niet echt vuil had er ook wel wat meer van verwacht maar goed, goed kunnen doorrijden sommige paadjes op de Lillse bergen waren toch nog onbekend Seingevers waren op sommige oversteken geen overbodige luxe
Had wel iets meer uitdaging, single tracks... verwacht, maar dat is in die streek misschien niet mogelijk? op den duur was de route wat saai aan het worden, maar toch een goeie training gehad.
Kan je alvast garanderen dat er veel meer mogelijk is in deze streek, kom op 24-01 bij Liever Bergaf Wechel ne keer kijken en rijden dan zal je het ondervinden.Vond het toch wel spijtig dat om 10u de bevoorrading reeds uitverkocht was, 1 koekje moet toch kunnen.
vond het ook maar "een trainingstochtje".
Heel veel lol gehad onderweg, maar dat betekent dat er dan weer veel te veel tijd was om te tetteren...
Heb het mountainbike daar in Oost-malle wat gemist, net als een koekje tijdens de bevoorrading!
jongens zaag toch niet, deze tocht was volgens mij voor 100% in orde.
@ liever bergaf : niet iedereen krijgt op dezelfde plaatsen dezelfde rechten om gebruik te maken van de bospadjes en wees blij als ze jullie toer niet klakkeloos copieëren als ik de toer nu vergelijk met de vorige jaren kan ik alleen maar zeggen dat ze hun uiterste best hebben gedaan om mooie verbindingsstukken te gebruiken om het blosso gedeelte te onderbreken
wat de bevoorrading betreft kunnen wij nooit klagen daar wij altijd bij de eerste vertrekkers zijn.