Zo 15/11/2009 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gertV
Mountainbiker

15/11/2009 Geel - Bel

Post by gertV »

Graag een beetje info over de route die jullie willen volgen. Is het veel bloso route of wijkt ze vooral af van de routes?

Groeten
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

Boeiende vraag
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Image
douwen
Mountainbiker

Re: 15/11/2009 Geel - Bel

Post by douwen »

gertV wrote:Graag een beetje info over de route die jullie willen volgen. Is het veel bloso route of wijkt ze vooral af van de routes?

Groeten
Hallo,

Ik ben zelf niet de parcoursbouwer maar moet wel een stuk afpijlen. Zover ik weet is de toer zelf uitgestippeld langs de best en mooiste paadjes waar we mogen komen.

hopelijk tot zondag
Rob Douwen
douwen
Mountainbiker

Post by douwen »

Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

XC Bikers zullen zo goed als voltallig aanwezig zijn =D>
gertV
Mountainbiker

Re: 15/11/2009 Geel - Bel

Post by gertV »

douwen wrote:
gertV wrote:Graag een beetje info over de route die jullie willen volgen. Is het veel bloso route of wijkt ze vooral af van de routes?

Groeten
Hallo,

Ik ben zelf niet de parcoursbouwer maar moet wel een stuk afpijlen. Zover ik weet is de toer zelf uitgestippeld langs de best en mooiste paadjes waar we mogen komen.

hopelijk tot zondag
Rob Douwen
er zijn in deze streek zeer mooie paden , ook de blose route (zeker rode) is zeer plezant om te rijden, maar aangezien ik zelf van Geel Bel ben, had ik dit graag geweten, aangezien ik de bloso route al zo vaak gereden heb :lol:
ma anyway, wrs toch zowieso aanwezig voor deze thuismatch :P
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

iemand toevallig van geel die deze tocht (de 45) ook gaat rijden? Ik zoek iemand om mee samen te rijden, men vaste bikemaat kan niet zondag.

Ik vertrek met de fiets van thuis uit richting lissevijver (= ± 6km). Dus iemand die wel zin heeft om samen te rijden laat maar iets weten en dan spreken we wel verder af (plaats en uur van afspraak enzo). Men gemiddelde licht meestal zo wa rond de 20 à 21, ik zet het er maar bij zodat het qua tempo wat gelijk zit. Ik ben 32j. voor het geval da iets uit moest maken voor iemand.
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Een beetje informatie gevonden.

http://www.powerman.be/mtb
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Nu al 2 weken niet meer gefietst door allerhande ziektekiemen :evil:
Hopelijk kan ik zondag mijn rentree maken in my hometown (is wel Ten Aard, maar bij uitbreiding toch Geel hé! :lol: )
Post Reply