SPECIALIZED HT CARBON 2009 : wat nog aanpassen?
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Opperhoofd
- Mountainbiker
Post by Opperhoofd »
Niks veranderen, topbike die er prachtig uit ziet (als het zadel wat hoger wordt gezet dan)
Als je toch wat wilt, koop dan een andere fiets voor er bij...
Als je toch wat wilt, koop dan een andere fiets voor er bij...
Re: SPECIALIZED HT CARBON 2009 : wat nog aanpassen?
een ander frame in de juiste maatzive wrote:
graag u mening ivm :
stem : wit of rood ipv zwart ?
bar ends : wit ipv zwart ?
wielen : het zijn ZTR 's zonder stickers. Stickers er terug op? Fulcrum's?, ZTR wit ?
Vork : is nu een RS sid in het wit . Ik vind dit wel mooier dan de rode van Specialied. En jullie?
Iets anders?
Bedankt
dat frame dat je nu hebt is stukken te groot zo te zien
of je zadel moet nu 10cm hoger staan
madskatingcow wrote:Wat minder 'kermis' en meer stijlDan ziet hij er ook meer als één geheel uit.
- gewoon zwarte kabels
- zwarte achterbrugbeschermer
- evt rode Specialized vork
- zadelpen met setback, maar gezien jouw lengte moet je gewoon je zadel is naar voren zetten en horizontaal ipv op stand 'impotent' en een kortere stuurpen monteren. Nu is het precies alsof een twaalfjarige dmet de fiets van papa mag rijden![]()
- zwarte stuurpen
- zeker geen witte bar- ends
Dan vind ik de mijne toch heel wat meer klasse![]()
Of met Fulcrum's & XTR crank
Sorry Madskatingcow....maar dat stuurpenneke van u ( 90 MM) oogt niet ....kleiner bestaat niet zeker
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Toch wel, 80mm bestaat ook - 90mm is de juiste lengte. Ik heb mezelf laten meten bij meetcentrum Bullen, de man die oa Lars Boom op de fiets positioneert. Zou jij trouwens ook is moeten doenzive wrote:Sorry Madskatingcow....maar dat stuurpenneke van u ( 90 MM) oogt niet ....kleiner bestaat niet zeker
thks manmadskatingcow wrote:Toch wel, 80mm bestaat ook - dit is de juiste lengte. Ik heb mezelf laten meten bij meetcentrum Bullen, de man die oa Lars Boom op de fiets positioneert. Zou jij trouwens beter ook is laten doenzive wrote:Sorry Madskatingcow....maar dat stuurpenneke van u ( 90 MM) oogt niet ....kleiner bestaat niet zeker
maar ik had dan liever een iets wat langere stuurpen ( bv 110 mm) met een zadelpen zonder setback.
Just my 2 cents
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Daarom dat het zadel zodanig staat alsof het op een pen met setback staat?
Echt, ik denk dat niemand kan bevestigen dat het plaatje klopt zoals het nu is