Wo 11/11/2009 Aspelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Ik zal er ook bij zijn ! En zondag naar Roosdaal. Ik blijf in de buurt 8)
necky78
Mountainbiker

Post by necky78 »

timdelma wrote:Ik zal er ook bij zijn ! En zondag naar Roosdaal. Ik blijf in de buurt 8)
Kga nu ne keer juist hetzelfde doen ze :-)

Wel veel keuze in de streek deze week:

Vandaag avondrit in Erembodegem
11/11: Aspelare
14/11: Steenhuize
15/11: Roosdaal

Morgen voor de 4e maal op rij op post te Aspelare, het ziet er naar uit dat er niet te veel neerslag zal vallen morgen (in vergelijking met de vorige jaren :-D )

Zondag zal het precies wa natter worden, nog efkes afwachten.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Iemand een update van de staat van het parkoers aub? Hoewel ik langs het parkoers woon is het er vandaag niet van gekomen om te gaan kijken. :oops:
Heb nog banden met weinig profiel opliggen en geen zin om vanavond nog te zitten kloten met banden en melk... :roll:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Herder Steven wrote:Iemand een update van de staat van het parkoers aub? Hoewel ik langs het parkoers woon is het er vandaag niet van gekomen om te gaan kijken. :oops:
Heb nog banden met weinig profiel opliggen en geen zin om vanavond nog te zitten kloten met banden en melk... :roll:
Iets minder druk zetten en rijden met die handel :wink:
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Laat die banden er maar opliggen, ik denk niet dat het gans de tocht ploeteren zal worden. Hier en daar een strook misschien, maar de rest is doenbaar. En ik denk niet dat ze vanacht nog regen op geven.
Iedereen op post voor deze lekkere tocht. En de soep die we vanavond klaar maakten zal nog lekkerder zijn aan de bevoorrading. =P~
Svekke_Mechelen
Mountainbiker

Post by Svekke_Mechelen »

Mechelen zal aanwezig zijn, maar voorlopig nog maar met 1 biker. #-o
Wie volgt?
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

terug van een heel aangename rit, rond 10.45u vertrokken en 't was heeeel erg rustig op het parcours.
De 48km gedaan, pacours was goed uitgepijld, heel veel off road (om er toch een getal op te plakken , zeker meer dan 3/4 off road) , licht glooiend (had een goei 300 hoogtemeters), niet bijzonder technisch.
bevoorrading viel best mee, niet bijzonder uitgebreid maar genoeg, ook pompoensoep te verkrijgen.
Bikewash was perfect, toekomen en afspuiten, een van de grotere afspuitstanden die ik al gezien had en toch goede druk op de slangen !
het weer viel ook nog eens goed mee dus allemaal dik in orde !
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

Mooie tocht. Eerste deel, hadden we dit seizoen nog gezien, maar na de eerste bevoorrading, was het verrassend leuk, met nog al wat single tracks. Goeie afspuitplaatsen en wat ik héél belangrijk vond, een lekkere warme douche.

Ik kom volgend jaar zeker terug =D> =D> =D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Hoewel ik aan mijn winterslaap bezig was (mtb = zomersport :lol: ), me toch laten overhalen om hier met wat kameraden te rijden ipv van op de baan. Was nog een leuk toertje, vooral de lussen in Pollare waren eens wat anders dan wat de andere tochten aanbieden. Hier en daar was het wat baggeren, waardoor het leuk kuisen zal zijn aan de fully. Heb al spijt dat ik mn mudbike vorige week verkocht heb. #-o

Juist spijtig dat een helling à la Berg Te Bever niet meer is wat het ooit geweest is. Voor welken heiligen ze daar asfalt gelegd hebben, god mag het weten!?

Ook goed voor de organisatoren dat het vandaag nog deftig weer was. De bepijling was meer dan ok, oversteekplaatsen stonden ook goed aangeduid, splitsingen ook. De seingevers worden ook vriendelijk bedankt!
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Na onze avondtoertocht van gisteren (Erembodegem) deze ochtend wat langer geslapen , nog vlug de bike schoongemaakt aan de bikewash en met fietscompagnon doorgefietst naar Aspelare. Ter plaatse waren al veel bikers terug van hun rit. Het was héééél rustig op 't parcours en aan de bevoorradingen. Zo konden we wat doorrijden op zoek naar onze 2 andere compagnons die met de wagen gekomen waren en vroeger gestart waren.
Leuk parcours dat overal berijdbaar was. Duidelijke bepijling , goede aanduiding van de splitsingen. Seingevers die ons veilig de gevaarlijke banen lieten oversteken waarvoor hartelijk dank =D> =D> Goede bevoorradingen (lekkere soep), overal vriendelijke mensen.
De mannen en vrouwen van Aspelare hebben ons weer een leuke vrije vm bezorgd =D> =D> =D>
Tot volgend jaar !!!
Post Reply