long fellow wrote:Vandaag, in een prachtig zonnetje het parcours afgereden met GPS om deze op de site te zetten.
Waar te vinden ?
long fellow wrote:Vandaag, in een prachtig zonnetje het parcours afgereden met GPS om deze op de site te zetten.
dat wil dus zeggen dat al de goeie renners plots in de 2de box zouden gaan staan als die hun pas laat inschrijven ??,zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
neenee box 1 = profs enzo...robin wrote:dat wil dus zeggen dat al de goeie renners plots in de 2de box zouden gaan staan als die hun pas laat inschrijven ??,zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
oftewel staan er hier 80man in de 1ste box
Post by Kanimanilski »
Post by Black Power »
Post by coast rider »
zaskar,zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
nee ge kunt die nog ni zien maar ik ben de derde die inschreef vandaar dat ik DENK dat ik nr 3 hebcoast rider wrote:zaskar,zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
kunt ge reeds de startnummers zien?
waar?
zaskar72 wrote:'t is dus alfabetisch..
Home Nieuws Evenementen Producten en diensten Contacten
Persoonlijke zone
Inschrijvingen - Blankenberge, 07/02/2010, BEL - Blankenbergse Strand- en Duinenrace
Deelnemers lijst
U kunt hieronder de deelnemerslijst bekijken per wedstrijd of zoeken op naam van de deelnemer. Enkel de deelnemers die ingeschreven zijn en betaald hebben worden weergegeven.
Op wedstrijd: 41km 26km
Op naam:
11 Inputs
Borstnummer Naam Nat YOB Payé Stad
BLOCKX Davy BEL 1976 Arendonk
0 BOBBERT Ilja NLD 1971 Hilversum
DE CLERCQ Kenny BEL 1987 Knokke-Heist
DE KEYSER Filip BEL 1967 Brredene
ENGELS Peter BEL 1969 Machelen
GEVAERT Dempsy BEL 1988 Ardooie
0 LIEDTS Gwenn BEL 1991 Zottegem
MOORTGAT Gino BEL 1972 Hombeek
SMET Dirk BEL 1968 Zwijndrecht
THIJS Geert BEL 1967 Oostende
VAN LANDEGHEM Ivo BEL 1970 Sint-Gillis-Waas
ChronoRace - Electronic Timing SPRL - http://www.chronorace.be - +32 476 282 004