1. Moustache (met zijn nieuw vestje aan!)
2. Veeteeteetje
3. Motorbiker
4. Lisalized
5. Slijkcrosserke
6. Traxer
7. Jodelaietie
8. Winnitou
9. Henkieboy
10. Mountainbiker66
11. Spiermassa
12. Davy
13. Filiep72
14. Jason B
15. biker tino
16. Belle
17. Hein
18. Corleone
19. Vinckierke
20. Sgt.Stedenko
21. soene
22. AMG
23. Smdd
24. Jägermeister
25. Rik C
26. Fritsie
15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het kan niet snel genoeg zondag zijn.Fritsie wrote:1. Moustache (met zijn nieuw vestje aan!)
2. Veeteeteetje
3. Motorbiker
4. Lisalized
5. Petit crosseur de boue
6. Traxer
7. Jodelaietie
8. Winnitou
9. Henkieboy
10. Mountainbiker66
11. Spiermassa
12. Davy
13. Filiep72
14. Jason B
15. biker tino
16. Belle
17. Hein
18. Corleone
19. Vinckierke
20. Sgt.Stedenko
21. soene
22. AMG
23. Smdd
24. Jägermeister
25. Rik C
26. Fritsie
Ik zal tegen 7u45 aanwezig zijn
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ge goa were nie uit u bedde beraken,hé.uncle sam wrote:Op mij moet je niet wachten, ik kijk het weer een beetje uit en alst mij ni aanstaat pas ik
Als ge wilt zorgen we wel voor een "wake up" call.
Nonkle,gie kunt daar niet ontbreken.
Voila zie, terug in het land !!!
Anderhalve kilo vet erbij door het overvloedig verbruik van "levenswaren", 1200 km door de rechtervoet geduwd, 2 fotookes voor het nageslacht (en de Duitse staat) en toch een contente vrouw en kindjes.
Toch zal ik dezen topper in La douce aan mij moeten laten voorbij gaan....
Revanche in st.b.vijve. Zeker weten !
Anderhalve kilo vet erbij door het overvloedig verbruik van "levenswaren", 1200 km door de rechtervoet geduwd, 2 fotookes voor het nageslacht (en de Duitse staat) en toch een contente vrouw en kindjes.
Toch zal ik dezen topper in La douce aan mij moeten laten voorbij gaan....
Revanche in st.b.vijve. Zeker weten !
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
ons Sammeke bedoelde het dubbelzinnig.
Wees gerust, hij zal zich zondag uitsluitend & alleen speergewijs voortbewegen.
Wees gerust, hij zal zich zondag uitsluitend & alleen speergewijs voortbewegen.
- Moustache
- Kerstman
Sintebaafs OK, daar moet je zijn, wij zullen er ook zijn, maar wanneer kunnen we nu eindelijk eens de Pjer in La Douce France verwelkomen? Het kan mijn gedacht zijn, maar ik zie hier blijkbaar alleen maar excuses?!?!?pjer wrote:Revanche in st.b.vijve. Zeker weten !
Of heb je geen paspoort voor "buitenlandsche" reizen met de velo misschien...????#-o
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Moustache,ik zou nu het schaamrood op mijn wangen krijgen want Pjer heeft er wel al degelijk zijn eerste Franse tt op zitten.En niet van de minste.(Aniche!!!).Ik geloof,allé, ik vermoed dat gij toen nog op een Belgische lattenbodem verbleef.Moustache wrote:Sintebaafs OK, daar moet je zijn, wij zullen er ook zijn, maar wanneer kunnen we nu eindelijk eens de Pjer in La Douce France verwelkomen? Het kan mijn gedacht zijn, maar ik zie hier blijkbaar alleen maar excuses?!?!?pjer wrote:Revanche in st.b.vijve. Zeker weten !
Of heb je geen paspoort voor "buitenlandsche" reizen met de velo misschien...????#-o
En wat zijn excuses betreft : ik vermoed dat zijn werk daar voor vele zal tussenzitten."Time is money".