Wo 11/11/2009 Varsenare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Knurre Sven
- Mountainbiker
Post by Knurre Sven »
We zullen van de partij zijn normaalgezien met een 5-tal Knurrebikers, weer of geen weer !
kwber wrote:Hallo voor de liefhebbers is er ook een kidstour voorzien omstreeks 10.30 uur onder toezicht van leerkrachten uit Varsenare.Ook ouders kunnen daarbij aansluiten.Kids onder de 15 jaar rijden gratis meekajobiker wrote:zal deze hier rijden met mijn 9jarig zoontje .dit is de mooiste tt van varsenare en ik kan het weten want woon in snellegem .hopelijk minder slijk dan vorig jaar .tot woensdagochtend mss samen met nog enkele snellegemse bikers
mijn jasper zal omstrreeks 10h30present zijn om zijn kidstocht te rijden onder de vleugels van de leerkrachten van varsenare alvast bedankt vanwege de jonge bikers (jasper en herve (zoon van kilted ))
Dan zit je bijna op het einde van de tocht (nog een km of 3 van de start denk ik).blomsky wrote:De groen/gele pijlen aan de tunnel op de Diksmuidse Heirweg onder de E40 zijn dit jullie pijlen?
Zo ja mag ik daar inpikken en dan bij aankomst bij de start mijn bijdrage betalen?
Zo ja waar zit ik dan op parcour?
Je mag daar gerust inpikken en dan aan de start betalen. De groen-gele pijlen zijn inderdaad de onze...
Leuk, dan zal ik mijn oud-leerlingen nog eens terugzien, want ik ga proberen de kidstocht mee te rijden. Ik moet om 7u30 de 25km route controleren, en ik zal wel terug zijn tegen 10u30. Groetjes van meester Koenkajobiker wrote:kwber wrote:Hallo voor de liefhebbers is er ook een kidstour voorzien omstreeks 10.30 uur onder toezicht van leerkrachten uit Varsenare.Ook ouders kunnen daarbij aansluiten.Kids onder de 15 jaar rijden gratis meekajobiker wrote:zal deze hier rijden met mijn 9jarig zoontje .dit is de mooiste tt van varsenare en ik kan het weten want woon in snellegem .hopelijk minder slijk dan vorig jaar .tot woensdagochtend mss samen met nog enkele snellegemse bikers
mijn jasper zal omstrreeks 10h30present zijn om zijn kidstocht te rijden onder de vleugels van de leerkrachten van varsenare alvast bedankt vanwege de jonge bikers (jasper en herve (zoon van kilted ))
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Post by Bartje Dak »
Ik ben daar 1 van, we zijn met 6 KnurrebikersKnurre Sven wrote:We zullen van de partij zijn normaalgezien met een 5-tal Knurrebikers, weer of geen weer !
- Chiemel
- Mountainbiker
- Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike
Kleine correcte: Je zit op een kilometer of 4 als je vanaf daar de kleine toer volgt, voor de grote toer zal het nog wel een 15-tal kilometer zijn.koenvools wrote:Dan zit je bijna op het einde van de tocht (nog een km of 3 van de start denk ik).blomsky wrote:De groen/gele pijlen aan de tunnel op de Diksmuidse Heirweg onder de E40 zijn dit jullie pijlen?
Zo ja mag ik daar inpikken en dan bij aankomst bij de start mijn bijdrage betalen?
Je mag daar gerust inpikken en dan aan de start betalen. De groen-gele pijlen zijn inderdaad de onze...
hALLOChiemel wrote:Kleine correcte: Je zit op een kilometer of 4 als je vanaf daar de kleine toer volgt, voor de grote toer zal het nog wel een 15-tal kilometer zijn.koenvools wrote:Dan zit je bijna op het einde van de tocht (nog een km of 3 van de start denk ik).blomsky wrote:De groen/gele pijlen aan de tunnel op de Diksmuidse Heirweg onder de E40 zijn dit jullie pijlen?
als parkoerbouwer van deze tocht weet ik de volgende afstanden vanaf het tunneltje voor de 25 en de 37 km. is het nog 7 km .tot aan de aankomst voor de 50 km. is het nog 18 km. tot aan de aankomst .Uiteraard mag je daar inpikken en de groen-gele pijlen volgen,bij de sporthal van Varsenare kan je dan je inschrijvingsgeld betalen.