J.E. wrote:
route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Da technisch stukske waar we het hier zovele over hadden is eigenlijk het bikepark maar was toen nog niet officieel, je kan dit makkelijk vinden door ipv van naar links (als je de markt van Geraardsbergen oversteekt), naar rechts de vesten te nemen. Je bolt tot beneden en dan draai je links mee omhoog en daar zal je normaal gezien het bord zien staan van de ingang v/h bikepark.de jakke wrote:was dit topic eens aan het doorbladeren na de teleurstelling van zondag...
wil dat technisch stukste rond de muur wel eens ontdekken, en wat is dat bikepark?
moest je nog eens je toerke rijden wil ik wel mee
Ik zal nog eens uitzien voor een dag vast te leggen maar best niet als het te nat is, anders zal er niet veel fun aan zijn. Bij vriestemperatuur zal het ook goed te doen zijn.
Ik zal morgen deze topic nog eens uitpluizen want ik zie dat de foto's en filmpjes niet op de vermelde pagina's staan
-
Wilhelmus
- Mountainbiker
Ik kijk niet echt naar hm's en km's. Gewoon wat off-road klimmen en dalen, liefst technisch, dat doe ik graag. Qua duur hoeft het voor mij deze tijd van het jaar niet overdreven lang te zijn, zo rond de 3u lijkt mij ideaal.
Ik heb wel grote moeite met vroeg opstaan, dus rij ik liefst in de namiddag, maar ik kan mij natuurlijk wel aanpassen.
En nu hopen dat dit nog eens doorgaat!
(deze reactie lijkt hier misschien uit de lucht te vallen, maar is een vervolg op dit topic: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 259#951259 )
Ik heb wel grote moeite met vroeg opstaan, dus rij ik liefst in de namiddag, maar ik kan mij natuurlijk wel aanpassen.
En nu hopen dat dit nog eens doorgaat!
(deze reactie lijkt hier misschien uit de lucht te vallen, maar is een vervolg op dit topic: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 259#951259 )
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Hebben er een tijdje geleden ook eens doorgereden, is idd wel eens leuk.s-biker gert wrote:Da technisch stukske waar we het hier zovele over hadden is eigenlijk het bikepark maar was toen nog niet officieel, je kan dit makkelijk vinden door ipv van naar links (als je de markt van Geraardsbergen oversteekt), naar rechts de vesten te nemen. Je bolt tot beneden en dan draai je links mee omhoog en daar zal je normaal gezien het bord zien staan van de ingang v/h bikepark.de jakke wrote:was dit topic eens aan het doorbladeren na de teleurstelling van zondag...
wil dat technisch stukste rond de muur wel eens ontdekken, en wat is dat bikepark?
moest je nog eens je toerke rijden wil ik wel mee
Ik zal nog eens uitzien voor een dag vast te leggen maar best niet als het te nat is, anders zal er niet veel fun aan zijn. Bij vriestemperatuur zal het ook goed te doen zijn.
Ik zal morgen deze topic nog eens uitpluizen want ik zie dat de foto's en filmpjes niet op de vermelde pagina's staan
Nen toer of 3 gedaan, en toch overal bovengeraakt.
Zit een beklimmingske in dat niet zo gemakkelijk is, ge moet beheerst het bochtje pakken
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Hier nog wa foto's van de route, op sommige foto's moet je wel efkes zoeken naar het pad door bladerentapijt
. Het ligt er nu op sommige plaatsen wel zeer gevaarlijk bij door de natte boomstronken.
Meer foto's volgen van andere passages

Meer foto's volgen van andere passages

Last edited by s-biker gert on Sat 19 Dec 2009 22:48, edited 1 time in total.
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Bedankt voor die mooie bloemenOrkje wrote:Met dank aan wie?