Zo 15/11/2009 Baudour-Saint Ghislain

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

@Motorbiker : "één tocht rijk aan spelletjes en techniek opgemaakt" . Ik heb al voor minder getwijfeld.
Jammer dat Noyelles niet ipv van Sallaumines is zoals vorig jaar want ik vond Noyelles een stuk beter dan Sallaumines.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Verdorie, dat wordt moeilijk kiezen. :roll: Er zijn weken dat het aanbod eerder "beperkt" is en dan heb je van die weekends dat er twee, soms drie prachtige tochten worden aangeboden. Hetzelfde probleem voor het komende weekend: Middelkerke, Amougies en Escaudin... Nu, eigenlijk betreft het een "luxeprobleem", want je kunt niet verkeerd kiezen. =P~
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Als het met de regen meevalt deze week dan zal het deze worden.
Na Ossendrecht willen we het singletrackplezier nog even aanhouiden :bounce:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Fritsie wrote:Verdorie, dat wordt moeilijk kiezen. :roll: Er zijn weken dat het aanbod eerder "beperkt" is en dan heb je van die weekends dat er twee, soms drie prachtige tochten worden aangeboden. Hetzelfde probleem voor het komende weekend: Middelkerke, Amougies en Escaudin... Nu, eigenlijk betreft het een "luxeprobleem", want je kunt niet verkeerd kiezen. =P~
Voor mij om het even, laat maar iets horen je kan met mij mee zondag
thom
Mountainbiker

Post by thom »

heeft er iemand zicht op de berijdbaarheid van de paden en bossen ?
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

2 prachtige ritten dit weekend het wordt moeilijk om te kiezen :-?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

rolling stone wrote:2 prachtige ritten dit weekend het wordt moeilijk om te kiezen :-?
Ik vrees dat het daar in Baudour in het bos wel eens heel slecht/moeras zou kunnen liggen. Ik volg de president naar Noel. :wink:

Als iemand gaat geef ze dan een tip om te organiseren de datum van Peruwelz van de politie van vroeger (midden september).
Gegarandeerd een grote opkomst en een berijdbaar bos.
Midden november zal altijd een risico zijn.
De leute daar !
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

jodelaietie wrote:
rolling stone wrote:2 prachtige ritten dit weekend het wordt moeilijk om te kiezen :-?
Ik vrees dat het daar in Baudour in het bos wel eens heel slecht/moeras zou kunnen liggen. Ik volg de president naar Noel. :wink:

Als iemand gaat geef ze dan een tip om te organiseren de datum van Peruwelz van de politie van vroeger (midden september).
Gegarandeerd een grote opkomst en een berijdbaar bos.
Midden november zal altijd een risico zijn.
De leute daar !
Ik ben van het zelfde gedacht.
Als er iemand is die gaat,....por die mannen wat aan om het in september te doen.En zeg vooral dat we van bos en singletracks houden. :wink:

Ik ga voor zekerheid kiezen.
Toch benieuwd naar een verslagje hier....
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Blijkbaar is "nattig weer" geen probleem voor de berijdbaarheid. Ik heb er voor alle zekerheid een koppel splinternieuwe Jimmy's op gegooid. De XCR Dry's mogen overwinteren in de kelder.

Voor mij de eerste keer dat ik in deze regio ga toeren. Ben benieuwd :bounce:
thom
Mountainbiker

Post by thom »

goed , goed , goed

ben wel na 30km moeten stoppen wegens gescheurde buitenband ,
maar ze mogen van mij naast de tt van Peruwelz staan .
Eerste 20 km in bos ( paden ) , die juist nog goed te berijden waren.
Daarna een klein beetje baan maar dan terug het bos ( des sables ) in .
Schoon parcouke daar ( +/- zoals van Peruwelz ) en dan ben ik plat gevallen .................

T'is ver vind ik , maar zeker de moeite .
Post Reply