Blankenbergse Strand- en Duinenrace 2010

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Brunox
Mountainbiker

Re: GPS-track voorhanden binnen enkele dagen

Post by Brunox »

long fellow wrote:Vandaag, in een prachtig zonnetje het parcours afgereden met GPS om deze op de site te zetten.

Waar te vinden ?
robin
Mountainbiker

Post by robin »

zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
dat wil dus zeggen dat al de goeie renners plots in de 2de box zouden gaan staan als die hun pas laat inschrijven ??,

oftewel staan er hier 80man in de 1ste box :-?
mani
Mountainbiker

Post by mani »

zal zoals vorig jaar zijn eerst de mannen van het kustcriterium en degene met een vergunning en dan volgens inschrijvingen of zoiets :-)
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

robin wrote:
zaskar72 wrote:heb startnr 3 denk ik dus als ge daar in den box op de laatste moment ene met ne witte velo langs voor ziet komen dan ben ik het.. ik ga met Nr3 niet vanachter in den box aanschuiven ze.. gewoon vooraan achter de koord en gaaaaaaas geve !!
dat wil dus zeggen dat al de goeie renners plots in de 2de box zouden gaan staan als die hun pas laat inschrijven ??,

oftewel staan er hier 80man in de 1ste box :-?
neenee box 1 = profs enzo...
box2 vanaf daar zijn het gewone bikers die is mee rijden zoals ik MAAR hoe vroeger je inschrijft hoe lager je nr en hoe lager je nr hoe meer je vooraan staat....ik heb waarschijnlijk nr (100)3 das duizendendrie dus #-o dus ik mag vooraan staan op 1e rij ACHTER de profs enzo... =D>
Kanimanilski
Mountainbiker

Post by Kanimanilski »

Wanneer worden de betalingen gecontroleerd?
Heb reeds van vorige week maandag betaald maar sta nog steeds niet in de lijst...
Black Power
Mountainbiker

Post by Black Power »

Probeer het geld over te maken maar volgens mijn zijn de bank, IBAN en BIC code niet juist. Misschien is dit duidelijk op de site te zetten of mij de juiste door te mailen.
coast rider
Mountainbiker

Post by coast rider »

zaskar,
kunt ge reeds de startnummers zien?
waar?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

coast rider wrote:
zaskar,
kunt ge reeds de startnummers zien?
waar?
nee ge kunt die nog ni zien maar ik ben de derde die inschreef vandaar dat ik DENK dat ik nr 3 heb
en als je inschrijft krijg je toch mail van chronorace met link om de status ervan te controleren en zo kan je via via zien hoeveel er al inschreven tenzij ze die namen alfabetisch gaan rangschikken dan weet ik het ook ni... afwachten is de boodschap.
ik weet alleen dat alles perfect werkt zoals altijd en als het niet lukt doe jij iets fout denk ik dan zo .... doe alles nog is opnieuw en rustig.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

't is dus alfabetisch..

Home Nieuws Evenementen Producten en diensten Contacten
Persoonlijke zone

Inschrijvingen - Blankenberge, 07/02/2010, BEL - Blankenbergse Strand- en Duinenrace

Deelnemers lijst
U kunt hieronder de deelnemerslijst bekijken per wedstrijd of zoeken op naam van de deelnemer. Enkel de deelnemers die ingeschreven zijn en betaald hebben worden weergegeven.

Op wedstrijd: 41km 26km
Op naam:
11 Inputs

Borstnummer Naam Nat YOB Payé Stad

BLOCKX Davy BEL 1976 Arendonk
0 BOBBERT Ilja NLD 1971 Hilversum
DE CLERCQ Kenny BEL 1987 Knokke-Heist
DE KEYSER Filip BEL 1967 Brredene
ENGELS Peter BEL 1969 Machelen
GEVAERT Dempsy BEL 1988 Ardooie
0 LIEDTS Gwenn BEL 1991 Zottegem
MOORTGAT Gino BEL 1972 Hombeek
SMET Dirk BEL 1968 Zwijndrecht
THIJS Geert BEL 1967 Oostende
VAN LANDEGHEM Ivo BEL 1970 Sint-Gillis-Waas

ChronoRace - Electronic Timing SPRL - http://www.chronorace.be - +32 476 282 004
Scale
Kerstman

Post by Scale »

zaskar72 wrote:'t is dus alfabetisch..

Home Nieuws Evenementen Producten en diensten Contacten
Persoonlijke zone

Inschrijvingen - Blankenberge, 07/02/2010, BEL - Blankenbergse Strand- en Duinenrace

Deelnemers lijst
U kunt hieronder de deelnemerslijst bekijken per wedstrijd of zoeken op naam van de deelnemer. Enkel de deelnemers die ingeschreven zijn en betaald hebben worden weergegeven.

Op wedstrijd: 41km 26km
Op naam:
11 Inputs

Borstnummer Naam Nat YOB Payé Stad

BLOCKX Davy BEL 1976 Arendonk
0 BOBBERT Ilja NLD 1971 Hilversum
DE CLERCQ Kenny BEL 1987 Knokke-Heist
DE KEYSER Filip BEL 1967 Brredene
ENGELS Peter BEL 1969 Machelen
GEVAERT Dempsy BEL 1988 Ardooie
0 LIEDTS Gwenn BEL 1991 Zottegem
MOORTGAT Gino BEL 1972 Hombeek
SMET Dirk BEL 1968 Zwijndrecht
THIJS Geert BEL 1967 Oostende
VAN LANDEGHEM Ivo BEL 1970 Sint-Gillis-Waas

ChronoRace - Electronic Timing SPRL - http://www.chronorace.be - +32 476 282 004

Ik kan mijn eigen inschrijving contoleren, borstnummer 0 ..... #-o
De deelnemerslijst vind ik nergens terug... :-?
Post Reply