Zo 08/11/2009 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

polletje wrote:
leffingenoartje wrote:sas bikers proficiat met jullie rit zoals ik kan lezen , volgend jaar zullen we er proberen bij te zijn zal morgen eens de waterstanden en de herfst vakantie eens bekijken :roll:
normaal gezien zal onze tocht vroeger vallen =D>
wij hadden vandaag aan de kust bij een prima herfstweertje 1533 deelnemers.
groeten namens de choufkes uit Middelkerke :wink:
We kunnen dan misschien samen van de kust naar het binnenland rijden :-)
of er een weekendje van maken ? :bounce: :bounce: :bounce:
wat die grimbergen betreft, voor ons mag dat gerust choufkes zijn zunne ? :^o :^o :^o :drunk: :drunk:
Last edited by frawiwi on Mon 09 Nov 2009 21:24, edited 1 time in total.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

frawiwi wrote:
polletje wrote:
leffingenoartje wrote:sas bikers proficiat met jullie rit zoals ik kan lezen , volgend jaar zullen we er proberen bij te zijn zal morgen eens de waterstanden en de herfst vakantie eens bekijken :roll:
normaal gezien zal onze tocht vroeger vallen =D>
wij hadden vandaag aan de kust bij een prima herfstweertje 1533 deelnemers.
groeten namens de choufkes uit Middelkerke :wink:
We kunnen dan misschien samen van de kust naar het binnenland rijden :-)
of er een weekendje van maken ? :bounce: :bounce: :bounce:
nog beter :-) greetz polletje van de dunekeuntjes
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Raffie wrote:wanneer mogen we de foto's online verwachten ?
http://www.sasbikers.be/toertocht.htm snelle service
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

lukke wrote:
Raffie wrote:wanneer mogen we de foto's online verwachten ?
http://www.sasbikers.be/toertocht.htm snelle service
aaaah, 'k zal rap es gaan koekeloeren sie :-D
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Skoon fotookes, bedankt aan de organisatie. Was ook voor dit Wolfken een eerste keer dak dees moor heb geproefd, kmoen zegge, tviel heel goe mee.
Tot volgend jaar mannen.

Robby
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

De sasbikers wensen al de pechvogels een spoedig herstel toe......
zodat ze weer snel hun geliefde hobby kunnen beleven
dirtymtbiker
Mountainbiker

bevoorrading gemist

Post by dirtymtbiker »

in een goed wiel,... waarschijnlijk aan het sterven,... met de ogen toe...

want er stond een bord BEVOORRADING in het geel van nen halve meter groot !!!

have fun on the track !
Murdock wrote:De ??? keer dat ik bij de Sassies start en zoals elke keer was het perfect naar mijn zin. Op 't gemakske aan de 65 begonnen want na een weekje buikgriep voelde ik mij redelijk 'leeg'. Na de eerste (voortreffelijke) bevoorrading een tandeke bijgestoken want het liep lekker. Uitzonderlijk droog als je ziet wat er de afgelopen week is uitgevallen aan water. Af en toe een 'schaats'stukje, maar daar hou ik wel van. De tweede bevoorrading heb ik gemist, ik zat op dat moment blijkbaar in een goe wiel. Met 65.2 km op de teller en een AVS van 21.9 binnengekomen, en na een deugddoend doucheke (warm water !!!, je komt het bijna niet meer tegen), een hamburgertje met een nagenoeg perfecte cuisson en een vers getapte cola zeer tevreden weer naar huis. Merci Sasbikers, tot de volgende ...
dirtymtbiker
Mountainbiker

62 km

Post by dirtymtbiker »

TimDC wrote:Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.

Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.

Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?
Hing blaadje aan infobord (kaarten vd tt) dat afstanden konden verschillen
van oorspronkelijk opgegeven, door weglaten barslechte stukken én weglaten stukken(tegengestelde richting) om miserie met wandelaars te vermijden.
dirtymtbiker
Mountainbiker

wandelaars

Post by dirtymtbiker »

TimDC wrote:
franske323 wrote:
TimDC wrote:Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.

Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.

Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?
respect voor de wandelaars dan krijgen wij bikers mischien ook eens respect van hun ;););)
Dat is er boenk op, wij ons uiterste best doen om opzij te gaan rijden uiterst recht, beginnen ze te vloeken dat onze wielen te hard spatten, van respect gesproken. Je hebt natuurlijk overal bekrompen mensen, gelukkig is dat maar een kleine minderheid
Spijtig dat we het moeten zeggen, maar wie goed kijkt merkt dat het volk dat aan zo'n wandeltochten meedoet, meestal 50+ of 50+++++ is!
De mentaliteit van deze meeste krasse oudjes is niet dezelfde als deze van mtbikers.
Op "hun" wandeltocht hebben "zij" voorrang!

Mensen(met kids) die je tegenkomt op een gewoon wandelpad (geen tocht) gaan opzij zonder probleem en in de Ardennen als je berop aan het afzien bent zullen u nog aanmoedigen! Ik zeg altijd merci !

Nu, is het wel zo, dat er altijd enkelingen mtbikers zijn die de boel zullen verzieken, spijtig genoeg.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: bevoorrading gemist

Post by Murdock »

dirtymtbiker wrote:in een goed wiel,... waarschijnlijk aan het sterven,... met de ogen toe...

want er stond een bord BEVOORRADING in het geel van nen halve meter groot !!!

have fun on the track !
Murdock wrote:De ??? keer dat ik bij de Sassies start en zoals elke keer was het perfect naar mijn zin. Op 't gemakske aan de 65 begonnen want na een weekje buikgriep voelde ik mij redelijk 'leeg'. Na de eerste (voortreffelijke) bevoorrading een tandeke bijgestoken want het liep lekker. Uitzonderlijk droog als je ziet wat er de afgelopen week is uitgevallen aan water. Af en toe een 'schaats'stukje, maar daar hou ik wel van. De tweede bevoorrading heb ik gemist, ik zat op dat moment blijkbaar in een goe wiel. Met 65.2 km op de teller en een AVS van 21.9 binnengekomen, en na een deugddoend doucheke (warm water !!!, je komt het bijna niet meer tegen), een hamburgertje met een nagenoeg perfecte cuisson en een vers getapte cola zeer tevreden weer naar huis. Merci Sasbikers, tot de volgende ...
Bord heb ik zien staan "bevoorrading over 50 m", al dacht ik dat het een wit bord was en geen geel. Bevoorrading was 'achter 't hoekske', was goed op dreef (ogen open en niet stikkapot) en dus maar doorgereden.
Post Reply