Zo 08/11/2009 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gerrit2
Mountainbiker

Post by gerrit2 »

De eerste keer deze TT meegedaan. Vertrokken vanuit Erps-Kwerps (kwam langs mijn deur voorbij) om na 8 Km aan de inschrijving te komen.
Aan het weer zal het niet gelogen hebben, dat wat perfect. De wegen lagen er ook goed bij. Hier en daar een plas en een modderstrook(je), meer niets overdreven. (Buiten de strook iets na de eerste bevoorrading)
Enige nadeel: veel gelijkenis met de TT van Kortenberg, misschien volgend jaar de boel eens gewoon omdraaien. Maar al bij al toch een 8.5 op 10.
':-D'
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

prachtig weer,lekkere soep en ne goeie keizer karel achteraf.
meer moet da ni zijn tot,volgend jaar =D>
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Kampenhout is zo stillekes aan een klassieker aan het worden, heb gehoord dat 1023 inschrijvingen waren.
Zoals steeds de langste afstand, vandaag dus 55 km gereden en de tocht was zoals het weer, prima.
Organisatie die weet hoe het moet.
Parkingbegleiding, bewaakte fietsstalling voor en na, vlotte inschrijving en vriendelijke mensen.
Pijlen op de juiste plaatsen en twee bevoorradingen met alles aanwezig ( behalve water ) plus oversteekbewaarengels :wink: waar nodig.
Mooie rit gekruid met een beetje modder om het plezant te maken.
Die ambetante steile helling in Bertem zat er natuurlijk ook weer bij. Zelfs tevoet was het al moeilijk om boven te raken, ligt dat nu aan mij of aan dat hellingske. :-D
Zoals steeds bij aankomst daar een Keizer van Karel gedronken en weeral tevreden naar huis.
Tot de nekste keer.

Jaro.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Is mijn bonneke van den tombola nog geldig :roll:
Ben er vergeten naar te kijken na de tocht. #-o

MEN NR: 453 (heb ik nu de hoofdprijs gewonnen [-o< , of iets anders :lol: )
POULIDORKE
Mountainbiker

Post by POULIDORKE »

Ik ben content dat ik de verre verplaasting van denderwindeke naar kampenhout gemaakt heb. In het begin was het wel plat maar dat was ideaal om warm te rijden, daarna toffe stukskes in de bos van kortenberg, en op het einde was ik content dat het terug plat was (mijn motor was opgeblazen..) Zeer goed berijdbaar ondanks de vele regen van de voorbije week. Wij komen volgend jaar met de barends zeker te terug.
Vince
Mountainbiker

Post by Vince »

http://picasaweb.google.com/igo4444it/M ... directlink

Zie hier de foto: eerst staan de foto's van kindertocht daarna de andere.

Inderdaad 1023 deelnemers. Bedankt voor de komst !!

Het was één van de zonnigste dagen sinds lang. Waarschijnlijk genoten van de tocht en de natuur.

Tot volgend jaar (7/11/10) !!
Last edited by Vince on Mon 09 Nov 2009 13:12, edited 2 times in total.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

jaro wrote:Die ambetante steile helling in Bertem zat er natuurlijk ook weer bij. Zelfs tevoet was het al moeilijk om boven te raken, ligt dat nu aan mij of aan dat hellingske. :-D

Jaro.
Ja dat was ook de enigste plaats bij mij om een voet aan de grond te zetten.
Die helling ligt er altijd slecht bij. van de zomer wel een paar keer opgeraakt (toen droger maar niet kurkdroog= stof)
Die zit in één van onze trainingsritten en toch nog niet kunnen bedwingen.
Als je 1 keer op de 10 boven raakt (onafvankelijk van het weer zijde ne straffe)
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

DodgeW200 wrote:
jaro wrote:Die ambetante steile helling in Bertem zat er natuurlijk ook weer bij. Zelfs tevoet was het al moeilijk om boven te raken, ligt dat nu aan mij of aan dat hellingske. :-D

Jaro.
Ja dat was ook de enigste plaats bij mij om een voet aan de grond te zetten.
Die helling ligt er altijd slecht bij. van de zomer wel een paar keer opgeraakt (toen droger maar niet kurkdroog= stof)
Die zit in één van onze trainingsritten en toch nog niet kunnen bedwingen.
Als je 1 keer op de 10 boven raakt (onafvankelijk van het weer zijde ne straffe)
Ik ben ne straffe 8)

Van de 6 keer dat ik er al gepasseerd ben, 4x opgeraakt.
Zondag was de 4de keer.

Vond eerlijk gezegd dat ie er beter bij lag als anders. Door modder en veel passage ni te veel oneffenheden meer, dus ook precies makkelijker om er op te klouteren.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

zyves wrote: Ik ben ne straffe 8)

Van de 6 keer dat ik er al gepasseerd ben, 4x opgeraakt.
Zondag was de 4de keer.

Vond eerlijk gezegd dat ie er beter bij lag als anders. Door modder en veel passage ni te veel oneffenheden meer, dus ook precies makkelijker om er op te klouteren.
Welk spoor pak je dan?
Ik ben al is links boven geraakt. Daar heb je op 3/4 een dikke wortel eens erover ben je er, maar die wortel hee. De laatste 2 keer was langs rechts zou tussen de bomen op dat spoor. Daar heb ik gisteren traktie verloren omdat er al veel volk op hun schoen daar geleden had. Was bijna een spiegel met een papje over.

Als er nog een paar stortbuien komen en dan uitdroogt kunnen we terug in het midden naar boven.
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Gisteren links, omdat er rechts veel volk te voet aant gaan was.

Andere keren zowel links als rechts (links wel net iets moeilijker als rechts).
Post Reply