zou graag ne carbon steken ipv mijn dlr2
Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- raboken
- Mountainbiker
alle volgens de laatste berichten van mijn FM, levertijd EIND 01/2010raboken wrote:is er hier iemand die ook een flash team besteld heeft onlangs? ik zou graag eens weten welke levertermijn er aan hem gezegd is, ik heb de mijne besteld rond 02/10 en mijn FM zei eerst +/- eind oktober, maar nu is het al december...![]()
Last edited by raboken on Mon 09 Nov 2009 10:28, edited 1 time in total.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Bestaat dat systeem van frame exchange nog? Bruno wist me een paar weken geleden te zeggen dat het niet meer bestond (voor 2009) omwille van de vele misbruiken die er geweest waren.jerommeken wrote: Ik ben er intussen ongeveer zeker van dat ik mijn F1000 via frame exchange zal inruilen voor een ONE 20. Zou wel graag eens een rij-impressie lezen met wat aandacht voor het klimtalent van deze bike.
Nope, zelfde info ontvangen... zie frame prijslijstHerder Steven wrote:Bestaat dat systeem van frame exchange nog? Bruno wist me een paar weken geleden te zeggen dat het niet meer bestond (voor 2009) omwille van de vele misbruiken die er geweest waren.jerommeken wrote: Ik ben er intussen ongeveer zeker van dat ik mijn F1000 via frame exchange zal inruilen voor een ONE 20. Zou wel graag eens een rij-impressie lezen met wat aandacht voor het klimtalent van deze bike.
Re: @raboken
Mijn Scalpel LTD (2007) en Taurine Team (2008) komen eerstdaags in het "Te koop" forum. Geïntreseerden mogen mij nu al mailen voor meer info.Ku wrote:Levertermijn voor Flash Team die ik doorgekregen heb bij Probike is eind oktober. Volgens mij hebben ze de eerste fietsen nu ook in levering. De mijne gevraagd voor onder de Kerstboom(kan ik nog wat langer sparen).