Zo 08/11/2009 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Stavros wrote:Prachtige tocht. Dikke pluim voor de organisatie. Alles perfeckt geregeld. Kom volgend jaar zeker terug.
Wel een biker zien liggen die zwaar gevallen was. Zag er niet goed uit. :cry: Weet er soms iemand hoe het met hem is. Langs deze weg alvast veel sterkte gewenst aan hem.
Merci!
Als je diegene bedoelt die een aanrijding met een auto had, ben ik dat. Gelukkig enkel kneuzingen en snijwonden dus binnen een paar weken zal dat waarschijnlijk allemaal mooi genezen zijn. Er is nogal lang een biker bij mij gebleven die in het dagelijks leven brandweerman is, dikke merci aan die man om bij mij te blijven tot politie/ziekenwagen er was!
Last edited by Luc on Sun 08 Nov 2009 22:34, edited 1 time in total.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Aan alle deelnemers van de "9e Parel Van Brabant",

Bedankt voor jullie deelname =D> . We hebben geprobeert het beste er uit te halen. We hadden het weer mee en kregen positieve feed-back.
Alle pijltjes en andere bordjes en attributen zijn weer opgeborgen en zullen terug bovengehaald worden voor onze toertocht van 2010 (14 nov.) :bounce: .

Een tevreden voorzitter van de Sasbikers van Humbeek :wink: ,
Domme
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

wanneer mogen we de foto's online verwachten ?
Pjeir
Mountainbiker

Post by Pjeir »

Luc wrote:
Stavros wrote:Prachtige tocht. Dikke pluim voor de organisatie. Alles perfeckt geregeld. Kom volgend jaar zeker terug.
Wel een biker zien liggen die zwaar gevallen was. Zag er niet goed uit. :cry: Weet er soms iemand hoe het met hem is. Langs deze weg alvast veel sterkte gewenst aan hem.
Merci!
Als je diegene bedoelt die een aanrijding met een auto had, ben ik dat. Gelukkig enkel kneuzingen en snijwonden dus binnen een paar weken zal dat waarschijnlijk allemaal mooi genezen zijn. Er is nogal lang een biker bij mij gebleven die in het dagelijks leven brandweerman is, dikke merci aan die man om bij mij te blijven tot politie/ziekenwagen er was!
Als het Luc niet was dan was het miss de persoon die ten val gekomen was ergens in de buurt van de eerste bevoorading.Deze mens is afgevoerd met de ziekenwagen,waarschijnlijk sleutelbeen gebroken :(

Hopelijk spoedig herstel
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

sas bikers proficiat met jullie rit zoals ik kan lezen , volgend jaar zullen we er proberen bij te zijn zal morgen eens de waterstanden en de herfst vakantie eens bekijken :roll:
normaal gezien zal onze tocht vroeger vallen =D>
wij hadden vandaag aan de kust bij een prima herfstweertje 1533 deelnemers.
groeten namens de choufkes uit Middelkerke :wink:
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

Héél mooie rit. Leuke streek om te rijden. Voor herhaling vatbaar ! Maar eerst nu de Wolfkens Vtt ! :bounce: :bounce:
blades
Mountainbiker

Post by blades »

franske323 wrote:
TimDC wrote:Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.

Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.

Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?
respect voor de wandelaars dan krijgen wij bikers mischien ook eens respect van hun ;););)
Geef eerst respect aan de lopers. Ben in de afdaling achter de delhaize naar de "kattenbergen" in Grimbergen zeker 10x zo goed als omver gereden. Natuurlijk, doorwinterde bikers als die ik daar gezien heb (not) hebben er geen probleem mee om een afdaling op tapis-plaine 30cm meer naar rechts/links uit te wijken...
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

leffingenoartje wrote:sas bikers proficiat met jullie rit zoals ik kan lezen , volgend jaar zullen we er proberen bij te zijn zal morgen eens de waterstanden en de herfst vakantie eens bekijken :roll:
normaal gezien zal onze tocht vroeger vallen =D>
wij hadden vandaag aan de kust bij een prima herfstweertje 1533 deelnemers.
groeten namens de choufkes uit Middelkerke :wink:
We kunnen dan misschien samen van de kust naar het binnenland rijden :-)
jandewilder
Mountainbiker

Post by jandewilder »

Als inwoner van "De Parel" kan ik niet anders dan bevestigen dat dit een zeer mooie tocht was. Zelfs enkele wegen bij die ik nog niet kende, altijd leuk om in eigen streek zo iets nieuws te leren kennen..
Volgend jaar er zeker en vast terug bij =D>

(Grimbergen van't vat zou de standaard mogen worden ipv. altijd die Leffe.)
Michael.S
Mountainbiker

Post by Michael.S »

Was een mooie tocht ja. Veel weggetjes hier in de buurt ontdekt.
Sta drie keer op de foto, maar wel drie keer met mijn ogen dicht. :lol:
Post Reply