Bedankt voor de fijne tocht, tot volgend jaar !
Zo 08/11/2009 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- big kahuna
- Mountainbiker
- Location: GT I drive 2.0 . Gary Fisher hifi . Red Bull SL carbon
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
respect voor de wandelaars dan krijgen wij bikers mischien ook eens respect van hunTimDC wrote:Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.
Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.
Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?
-
fonzarelie
- Mountainbiker
Post by fonzarelie »
leuke rit alles dik inorde zo als gewoonlijk
en rit afgewerkt met toffe madam
mercie kleuter juf uit leest
en rit afgewerkt met toffe madam
mercie kleuter juf uit leest
- TimDC
- Mountainbiker
franske323 wrote:respect voor de wandelaars dan krijgen wij bikers mischien ook eens respect van hunTimDC wrote:Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.
Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.
Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?;);)
Dat is er boenk op, wij ons uiterste best doen om opzij te gaan rijden uiterst recht, beginnen ze te vloeken dat onze wielen te hard spatten, van respect gesproken. Je hebt natuurlijk overal bekrompen mensen, gelukkig is dat maar een kleine minderheid
-
kristof047
- Mountainbiker
Post by kristof047 »
Eerste MTB-tochtje dit jaar, eerste off-road ritje met de zelf gemonteerde MTB, meteen een tuimeltje gemaakt. Wielertoerist zonder techniek zeker
.
Weinig volk aan de afspuitstand, veel slangen, genoeg druk, snelle inschrijving, goeie bevoorrading, hier en daar bemande oversteekplaatsen en een best te pruimen parcours. Tevreden hier
Wel een nogal heel onnozele MTB-er tegengekomen die iedereen, fietser en wandelaars van de weg riep en reed. Man, man, man.. respect?
Weinig volk aan de afspuitstand, veel slangen, genoeg druk, snelle inschrijving, goeie bevoorrading, hier en daar bemande oversteekplaatsen en een best te pruimen parcours. Tevreden hier
Wel een nogal heel onnozele MTB-er tegengekomen die iedereen, fietser en wandelaars van de weg riep en reed. Man, man, man.. respect?
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
De ??? keer dat ik bij de Sassies start en zoals elke keer was het perfect naar mijn zin. Op 't gemakske aan de 65 begonnen want na een weekje buikgriep voelde ik mij redelijk 'leeg'. Na de eerste (voortreffelijke) bevoorrading een tandeke bijgestoken want het liep lekker. Uitzonderlijk droog als je ziet wat er de afgelopen week is uitgevallen aan water. Af en toe een 'schaats'stukje, maar daar hou ik wel van. De tweede bevoorrading heb ik gemist, ik zat op dat moment blijkbaar in een goe wiel. Met 65.2 km op de teller en een AVS van 21.9 binnengekomen, en na een deugddoend doucheke (warm water !!!, je komt het bijna niet meer tegen), een hamburgertje met een nagenoeg perfecte cuisson en een vers getapte cola zeer tevreden weer naar huis. Merci Sasbikers, tot de volgende ...
Ondanks de concurentie van Kampenhout en Dworp danken wij de 954 bikers die present waren
Ik stond aan de bewaakte fietsstalling en de meeste reakties waren heel possitief.................en daar doen we 't om
aan allen hartelijk dank om Humbeek nog es te bezoeken
vanwege de sasbikers.
noteer nu zeker in je agenda 14 nov 2010: de tiende editie en die wordt nog specialer.......

Ik stond aan de bewaakte fietsstalling en de meeste reakties waren heel possitief.................en daar doen we 't om
aan allen hartelijk dank om Humbeek nog es te bezoeken
vanwege de sasbikers.
noteer nu zeker in je agenda 14 nov 2010: de tiende editie en die wordt nog specialer.......