Zo 08/11/2009 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
ferm tocht, wel bijzonder druk aan de inschrijving en later aan de bevoorrading. Een paar ferm klimmekes. Ik vraag mij af wie er de 2de of 3de helling is opgereden(helling met veel losse zand en bladeren)ben even blijven kijken en heb iedereen naar boven zien wandelbiken
fietske zag er vettig uit na 37 km (allee mannen hoe kun de er nu 8 km langs tellen)
Ik heb de fiets thuis maar afgespoten en gekuist, idd ook heel druk aan de afspuitstand. Niettegenstaande toch goe geamuseerd na 2 weken inactiviteit.
- Conrad
- Mountainbiker
Zoals zovele al zeiden: een leuk wintertochtje!!
Deze morgen was ik thuis om 8u00 vertrek te Averbode, op een rustig tempo richting Tessenderlo.
Deze morgen was het toch al serieus kou, maar de zon was van de partij, wat het meer aangenaam maakte dan gisteren morgen.
Na de inschrijving met de instelling vertrokken om rustig te rijden, maar ik kon het niet laten. De eerste 10-15 km kon je lekker mee in een peleton kruipen & af en toe eens de gas wat verder opdraaien.
Het parcours lag er zeer goed bij. Mooie stukke van de streek laten zien, zonder het te zwaar te maken, of te modderig.
Eén minpunt voor mij: 45 min. wachten in de koude om je fiets af te spuiten.
Seeya next year!
Deze morgen was ik thuis om 8u00 vertrek te Averbode, op een rustig tempo richting Tessenderlo.
Deze morgen was het toch al serieus kou, maar de zon was van de partij, wat het meer aangenaam maakte dan gisteren morgen.
Na de inschrijving met de instelling vertrokken om rustig te rijden, maar ik kon het niet laten. De eerste 10-15 km kon je lekker mee in een peleton kruipen & af en toe eens de gas wat verder opdraaien.
Het parcours lag er zeer goed bij. Mooie stukke van de streek laten zien, zonder het te zwaar te maken, of te modderig.
Eén minpunt voor mij: 45 min. wachten in de koude om je fiets af te spuiten.
Seeya next year!
-
trudobiker
- Mountainbiker
Post by trudobiker »
Vandaag Tessenderlo gedaan door dat ik thuis telaat ben vertrokken heb ik gekozen voor de 30km,maar uiteindelijk was het maar 25km spijtig
.
2 Min punten; punt1
, is dat de bevoorading maar beperkt was met appelsien en peperkoek en geen soep of andere variteiten.
Punt2
, heb geen probleem om 4 euro te betalen maar wil dan ook dat de km correct zijn en meer keuze bij de bevoorrading.
En fred racket ik denk ook dat die mannen volgend jaar met ne nieuwe fiets rijden.
See you next year!
2 Min punten; punt1
Punt2
En fred racket ik denk ook dat die mannen volgend jaar met ne nieuwe fiets rijden.
See you next year!
vandaag ook afgezakt stond om 8u20 aan de inschrijving, eerst aanschuiven aan de bewaakte bike stand, dan nog 25 min voor de inschrijving, ik vind het een mooie rit maar toch net dat ietsje te veel weg, zeker in het begin. af en toe een opstopping omdat er een wortel was???? veel mensen in paniek??? bij het minste berg op stappen ze af...??? de bevoorrading heb ik overgeslaan, was niet veel en weer aanschuiven. ook een 15 a 20 min gewacht om fiets af te spuiten, toen was ik het moe en ben ik zo maar door gegaan.
nog veel werk om alles een beetje vlotter te laten gaan
o ja 37km....................
nog veel werk om alles een beetje vlotter te laten gaan
o ja 37km....................
- big-Mac
- Mountainbiker
Ik denk het probleem van de km te kennen. Op een gegeven moment hingen er enkele pijlen zeer slecht. We moesten rechts waar we andere jaren een hele lus naar links maken. Eens we terug op de bekende toer zaten hingen de pijlen weer goed.
Ik vermoed dat ene of andere plezante pijlkes heeft omgehangen.
Een stukje van 100m omhangen en een mooie lange lus mislopen.
Ik vermoed dat ene of andere plezante pijlkes heeft omgehangen.
Een stukje van 100m omhangen en een mooie lange lus mislopen.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Als €4.00 te duur is een stempelkaart aanschaffen en het word direct 1 euro goedkoper. Zo terug verdiend.
Last edited by Jolyrodger on Sun 08 Nov 2009 22:28, edited 1 time in total.