Wo 11/11/2009 Oostmalle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bergskes ???cheeseman wrote:Heb daarstraks iemand van organisatie gezien die flyers aan't bedelen was in brecht .
Hij zei dat het parcour aangepast was met leuke " bergskes ???"
Onlangs nog iemand gesproken van een andere club uit Oostmalle en het wordt inderdaad moeilijker en moeilijker om overal op en door te mogen. Dit is een jammerlijke vaststelling in het MTB'en : het wordt voor de TT-organisaties steeds lastiger om een mooie TT in elkaar te steken. Nog enkele jaren en we rijden nog alleen Bloso-routes als het zo verder gaat.
-
epic carbon
- Mountainbiker
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »
flikkie wrote:Van Lommel had op het einde van het zomerseizoen een mooie jongedame in haar rangenLang geleden da'k ze nog gezien heb!
inderdaad vanaf volgende week rijd zij terug mee.
www.vanlommelcycling.be
Kan me niet van de indruk ontdoen maar als bepaalde mensen ( vooral deze met groene jassen en laarzen aan die denken dat de bossen alleen voor hun bestemd zijn ...) dan rijden we binnen de korste keren nog alleen op asphaltwegen en misschien met wat geluk nog op Bloso parcours maar dan zullen we ze zeer dankbaar moeten zijn ....
De vorige jaren staken ze de pulsebaan over aan de hondenclub in wechelderzande een 150 meter over de brug van de autoweg linksaf in de zandweg als je vanuit grobbendonk over de heirbaan naar wechel rijd .yajop wrote:heeft er iemand op een plan of track waar deze TT exact passert? ik zou vanuit Grobbendonk willen inpikken en dan betalen als ik de start passer.
merciDINDERIDO wrote:De vorige jaren staken ze de pulsebaan over aan de hondenclub in wechelderzande een 150 meter over de brug van de autoweg linksaf in de zandweg als je vanuit grobbendonk over de heirbaan naar wechel rijd .yajop wrote:heeft er iemand op een plan of track waar deze TT exact passert? ik zou vanuit Grobbendonk willen inpikken en dan betalen als ik de start passer.