Zo 08/11/2009 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Was inderdaad maar 37 en een habbekras, dus uwe garmin werkt perfect.
Mocht van mij ook ietske meer zijn.
Mocht van mij ook ietske meer zijn.
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
Goede tocht, het is dan ook een dankbare streek om een tocht te organiseren.
Veel volk aan de inschrijving en toch geen last gehad van de drukte, zelden moeten aanschuiven of vertragingen gehad.
Toch mijn bedenkingen bij de organisatie: 4 euro om slechts 37 km te mogen rijden, terwijl er 45 aangekondigd was??? En dan nog 2,5 euro voor een Leffe?????
Denk dat de mannen van mtb-crossers volgend jaar allemaal met een nieuwe fiets rijden...
Veel volk aan de inschrijving en toch geen last gehad van de drukte, zelden moeten aanschuiven of vertragingen gehad.
Toch mijn bedenkingen bij de organisatie: 4 euro om slechts 37 km te mogen rijden, terwijl er 45 aangekondigd was??? En dan nog 2,5 euro voor een Leffe?????
Denk dat de mannen van mtb-crossers volgend jaar allemaal met een nieuwe fiets rijden...
Ook terug van tss was inderdaad maar 37 km op mijne garmin.
Mooi parcours zoals altijd in die omgeving.
AVS 23.5
AHB 160
Wel spijtig voor sommige, ikzelf heb er geen last van. van de koude douches, organisatoren opgelet was heel veel commentaar over in de douches blijkt een steeds weerkerend probleem te zijn bij U
Mooi parcours zoals altijd in die omgeving.
AVS 23.5
AHB 160
Wel spijtig voor sommige, ikzelf heb er geen last van. van de koude douches, organisatoren opgelet was heel veel commentaar over in de douches blijkt een steeds weerkerend probleem te zijn bij U
- fcb
- Mountainbiker
De vroege mannen hadden naart schijnt hete douches .
Het was aan de organisatie gemeld dat het probleem met de douches opgelost zou zijn , blijkbaar dus niet . Kunnen ze zelf niks aan doen .
Btw:kou douche is gezond
en wodr je hard van
Als ge in dardennnen gaat krijg je er ijskoude met nog nen hoop slijk bij .
Ah ja , inschrijving was bij ons op paar minuten gebeurt .
Idd wel jammer dat het geen 10km meer was , de mogelijkheden zijn er .
Maar ik heb me geamuseerd en de eerste keer die "gevaarlijke" afdaling gedaan en moet zeggen : het ziet er erger uit dan ze is
.
Tot volgend jaar MTB crossers
Het was aan de organisatie gemeld dat het probleem met de douches opgelost zou zijn , blijkbaar dus niet . Kunnen ze zelf niks aan doen .
Btw:kou douche is gezond
Als ge in dardennnen gaat krijg je er ijskoude met nog nen hoop slijk bij .
Ah ja , inschrijving was bij ons op paar minuten gebeurt .
Idd wel jammer dat het geen 10km meer was , de mogelijkheden zijn er .
Maar ik heb me geamuseerd en de eerste keer die "gevaarlijke" afdaling gedaan en moet zeggen : het ziet er erger uit dan ze is
Tot volgend jaar MTB crossers
Vandaag eindelijk mijn "home-toertocht" eens kunnen meedoen. De 40 (allé 37) km gereden en me goed geamuseerd. Wel verschoten van de wachtrij bij inschrijving. Rodeberg eens van een andere kant gezien en ferm mijn peren gezien bij een paar klimmetjes
Op de houterenberg hebben ze ons alle chance nog wat gespaard... Voor de rest heel goed bepijld, een wat schrale en vooral nauwe bevoorrading, zeker als je het aantal deelnemers in acht neemt, maar het mooie parcours maakte dit allemaal goed
Gaan we nog eens doen...