Zo 08/11/2009 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

KrisM wrote:
Qwolama wrote:voor degene die in Kortenberg wil starten kan dat , als ik mij niet vergis
kun je in de minneveldstraat een klien wegske aan de abdij inslaan naar den bos en van daaruit inpikken op het parcour en vaneigens eens aangekomen in Kampenhout u gaan inschrijven en betalen hé
Ga waarschijnlijk in Kortenberg inpikken dan. Hoe zit het met de bevoorrading voor de langste aftsand dan als je in Kortenberg inpikt?

Kwestie van milieu te sparen.... Dodge kan je ook hé alhoewel 'kzie da je op gas bolt en dat hij niet zo veel gebruikt wordt. ( ;-) ) Dodge ben je lid van Everberg club? Heb de 6 uren meegedaan (gemengd team).
Ben nog geen lid van een club, kan en ga komen. maar die club van everberg ken ik wel een paar man van (neven, schoonbroer en kameraden )
De Dodge staat momenteel wat stil met een technisch werk aan. En LPG ik rij op de groene vlam :P :-D
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

de 55km voltooid.
Goede organisatie; seingevers en 2 bevoorradingen ,afspuitstand alles OK
in het begin iets teveel plat en slijk, had enkele weken geleden reeds enkele beklimmingen gedaan tijdens de Kortenberg toer.
vraagje : op een gegeven moment ter hoogte van die holle wegen paseren we een bos (ligt aan de linkse kant is voorzien van bareel)was het dan de bedoeling van de holle weg te volgen of via het bos te gaan ?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

45km gedaan, 360 hoogtemeters ... 12 km naar kortenberg doorheen de velden, dan leuke tracks in kortenbergbos om vervolgens, anders dan andere edities, bertem onveilig te maken. Vervolgens de laatste 15 km terug naar kampenhout via veld en kleine wegeltjes
Mooie tocht maar keb men bike flink moeten poetsen :roll:
johand
Mountainbiker

Post by johand »

Was mijn 1ste toertocht - 35 km gedaan. Smaakt naar meer.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Vandaag hier de 55 komen doen met Sportyboy. De eerste 10 en de laatste 10km's waren een beetje saai. De rest ertusssen viel wel goe mee met enkele leuke singletracks. De bevoorradingen waren voldoende alleen miste ik gewoon water. Voor de rest was er alles aanwezig voor een weer leuke zondag voormiddag.
Er waren er die klaagden dat het parkoer te zwaar was. Aan hun: de modder kon je verwachten want heel de week heeft het wel eens geregend. Pak dan gewoon een viteske kleinder en als je wordt gepasseerd laat hem of haar dan gewoon rijden. En zie dat je je in het begin niet opblaast !!!
dd06
Mountainbiker

Post by dd06 »

was bangelijk ! inderdaad veel modder , maar dat mag ook is !

tot volgend jaar =D>
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 55km gereden en zoals vermeld door trekkie 800, eerste 10 km saai, dan verschillende leuke stukken en de laatste 10 km waren ook saai. seingevers waren tip top. Bevoorrading was ok. En nog een warme douche om half 1 's middags :lol: en die kon ik gebruiken. Grote afspuitstand maar beetje onpraktisch, om beurt kon je maar je fiets afspuiten.
Al bij al toch een leuke tocht gemaakt en blij dat ik weer heb kunnen rijden, en dat bij een fris winterzonneke.
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

heb niet veel last gehad van modder
cannondale klieft er zo door bangelijk fietske
alles was pico bello bedankt voor de mooie toer
heb mijn goed hart nog eens getoond iemand met probleem versnelling weer weg geholpen(kabel stuk)
mijn fietske was zo proper maar ik spuit die voor vertrek in met siliconespray dan pak daar geen slijk op of toch niet zoveel

tot volgende
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Pas om 11u met mijn bike-makker vanuit Nossegem vertrokken en in Kortenberg ingepikt op de route (en in Kampenhout betaald, hoewel de inschrijving dan al dicht was). Aan de Red Bull stand nog als laatste een blikje gekregen zelfs.
Alle paadjes en wegen waren zeer bekend, maar desondanks er toch zeer van genoten.
De modder stoorde absoluut niet, die hoort nu eenmaal bij herfsttochten, en op enkele uitzonderingen na kon je er altijd rondrijden.
Dankzij de modder ontstonden er zelfs single-tracks op de veldwegen tussen Erps-Kwerps en Kampenhout.
De bonus was echter het schitterende weer, waardoor het een zalige tocht werd.
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

Vanuit Evergem (nabij Gent) met z'n drietjes naar Kampenhout gereden ... en we moeten zeggen: "vree wijs", het was de verplaatsing meer dan waard !!! =D> (ik zou zelfs durven zeggen: 't is een keertje iets anders dan de Vlaamse Ardennen).

85% offroad was niet gelogen [-X
Op en af, prachtige holle wegen, leuke bospaden, enkele nijdige hellingskes, mooie afdalingen, al bij al vrij goed bereidbaar ! wij waren blij verrast ! Enkel de tweede bevoorrading gemist (pas om 10u30 vertrokken, blijkbaar was die bevoorrading al weg (jammer van de lekkere soep) ? We zullen volgend jaar iets rapper moeten fietsen of vroeger opstaan :roll: )

=D> =D> =D>
Post Reply