probleem afstellen voor derailleur

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Ok,begin met de regelvijs 1/4 toer vast te draaien,als 't nog nie goe is nog 1/4.

Succes.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

'k zal het is gn uitteste
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hij werkt weer tegoei merci, wss was de kabel uitgerekt want er steekt nen pas nieuwe in
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

'k ben blij voor u maar nog dit: een kabel rekt nooit uit want die zijn voorgespannen,het zijn de geinen(buitenkabels) die korter worden.
Veel plezier.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Madeiros wrote:'k ben blij voor u maar nog dit: een kabel rekt nooit uit want die zijn voorgespannen,het zijn de geinen(buitenkabels) die korter worden.
Veel plezier.
#-o #-o #-o #-o #-o

Als een versnellingskabel niet kan uitrekken, dan ben ik superman. Geef mij een nieuwe kabel en je moet eens zien hoeveel ik u die kan uitrekken.
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Geef mij een nieuwe kabel en je moet eens zien hoeveel ik u die kan uitrekken.
Ene "geven" zal er nie in zitten maar met ene van u moogde gij eens een filmpke maken en hier posten,ik ben benieuwd. :lol: :lol:

Maar hé,no hard feelings,mij hebben ze da ook maar wijsgemaakt,het was een fietsenmaker en nie den eerste den beste.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Kabel rekt echt wel ! Heb mijne kabel 3/4 harde moete aanspannen en nu schakelt hij terug tegoei.

Hoe zit het eigelijk met de voorderrie, denk dat die kabel nu ook uitgerokken is. Kooi gaat iets te ver naar buiten, als ik de kabel wat aanspan kan hij dan trg meer naar binnen?
Post Reply