Zo 08/11/2009 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Naar het schijnt komen de maneblussers uit Mechelen ook. =D> =D>
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

de ware wrote:vandaag al de lussen van de grpte toer gaan afpijlen , en ondanks de regen van de voorbijje dagen lag het er nog ferm droog bij =D> :bounce: buiten een paar plassen, die makkelijk te omzieiilen zijn ,het wordt leuyk :drunk: :bounce:

morgen brengen we u een up to date van 't parcoer... en 't zal er minder vettig bijliggen dan in 't pajottenland...

tot zondag, we houden julliee op de hoogte.... :-)
@ de ware
Iets tegen 't pajottenland manneke :-D :
PAJOTTENLAND, pajottenland volgende week is het te doen in 't Pajottenland
Zondag 15 november bij DE WOLFKENS =D>
Last edited by snellen eddy on Sat 07 Nov 2009 23:56, edited 1 time in total.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij zijn er klaar voor, denk jullie ook =D>
het beloofd een mooi weertje te worden =D>
veel succes morgen de choufkes =D> :wink:
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

Domme wrote:Door het kritieke optreden van Natuur en Bos is het bijna onmogelijk geworden om singletracks neer te planten in omliggende bossen :cry: .

Toch kom je vanalles wat tegen op het parcours :wink: .

Trouwens, het wordt alsmaar moeilijker om toelatingen te krijgen om een TT te mogen organiseren :roll: . Mensen die hiermee ervaring hebben, zullen mij wel gelijk geven!
joenge joenge we moeten sporten maar mogen nergens meer door binnen 2 jaar zijn er alleen nog tt over blosoparcours als het zo voort gaat !!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

gisteren en vannacht zo goed alsgeen druppel gevallen :P :wink:
dat beloofd.....en 't ziet er nu ook goed uit, uitstekend bikeweer =D> =D>
tot sebiet!!!!!!!
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

de ware wrote:gisteren en vannacht zo goed alsgeen druppel gevallen :P :wink:
dat beloofd.....en 't ziet er nu ook goed uit, uitstekend bikeweer =D> =D>
tot sebiet!!!!!!!
Ja warre , de weergoden zijn ons nog gunstig gestemd =D>
Veel succes sebiet

De Dworpse Bikers
FlorianKoP
Mountainbiker

Post by FlorianKoP »

boterhammeke eten, katerke wegspoelen en ik kom af. Twas effe keihard deze morgen om uit mijn bed te geraken, maar nu, na een verkwikkend douchle en met een zonneke buiten schijnend, heb'k er vollenbak goesting in!

tot sebiet!
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

Mooi parcours voor deze streek het is niet echt mountainbiken ,maar toch proficiat aan de organisatie. Het was zeer zwaar door de regen van voorbije dagen. De Bepijling was zeker in orde nergens verkeerd gereden en de bevoorradingen waren ook in orde . 64 km afgezien tegen avs 22.9
Greetz :wink:
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

voor 't eerst hier gereden en ga meteen zeggen : volgend jaar kom ik terug ! heb me super geamuseerd : heel gevarieerd parcours : boskes, singletracks, veldwegen ... alles zat erin. châpeau mannen =D>
onze cijfers : om 8u05 vertrokken, 47 km, 21.2 gemiddeld (leve het buitenblad), geen volk aan den bikewash (en voldoende druk op de leidingen) en natuurlijk ..... lekkere Grimbergen op den après :drunk:

ik hoop ulle allemaal te mogen begroeten volgende week in Roosdaal op de WOLFKENS VTT.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het was een leuke rit vandaag, raar maar waar, uitzonderlijk goed berijdbaar voor de zware regenval van de afgelopen week.

Vandaag de 67 gedaan die er uiteindelijk maar 62 bleken te zijn. Voor de rest prima organisatie, goede bepijling, 2 goede bevoorradingen zeer goede bikewash en goede warme douches.

Ook heel de rit kunnen genieten van een prachtige zon. Zou het niet kunnen dat er op een aantal plaatsen geen toelating is gegeven om te biken door die ellendig lange wandeltocht op dezelfde dag?
Post Reply