liefst banden leggen die iets beter bestand zijn om een vettiger parcours mee af te leggen , ik rij met een michelin mud en die heeftt mij nog weinig ontgoocheldHerminator wrote:Iemand die weet welke banden we best leggen?
Zou schwalbe Racing Ralph kunnen of toch beter Noby Nic ?
Zo 08/11/2009 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maar wij zorgen er wel voor dat er steeds en overal kan gebiked worden... en zie je dan wel even af tijdens de tocht, je kan steeds bekomen op onze glandieuze aprés....de ware wrote:liefst banden leggen die iets beter bestand zijn om een vettiger parcours mee af te leggen , ik rij met een michelin mud en die heeftt mij nog weinig ontgoocheldHerminator wrote:Iemand die weet welke banden we best leggen?
Zou schwalbe Racing Ralph kunnen of toch beter Noby Nic ?
Ware, als gij dan toch onze velo's bewaakt, kunde ze dan niet beter ook meteen afkuisen en opblinken terwijl wij binnen aan de Grimburgen zitten te nippen
in ieder geval, tot morgen en tot ... noste week in Roosdaal voor de WOLFKENS VTT (www.dewolfkens.be)
in ieder geval, tot morgen en tot ... noste week in Roosdaal voor de WOLFKENS VTT (www.dewolfkens.be)
Dat was mijn taak, maar spijtig genoeg moet ik morgen werken. Volgend jaar, maar ge moet niet zo lang wachten om uwe ros af te kuisen hij zou kunnen roesten. Volgende week hoop ik op de zelfde service, hé WolfkesRaffie wrote:Ware, als gij dan toch onze velo's bewaakt, kunde ze dan niet beter ook meteen afkuisen en opblinken terwijl wij binnen aan de Grimburgen zitten te nippen![]()