en hoe doet ge dat dan met de inschrijvingen? welke tour doet gijle 35, 45 of 55km? Zijt gij le allemaal goed getrainde "bikers"DodgeW200 wrote:Jep, De spekbikers en die zitte ofwel de woensdag of donderdag in cafe central.
Vraag maar aan de cafe-baas naar de bikers (Brever nv is één van de kopmannen)
En anders is er ook nog een mooie club "shortmountainbikers" in Everberg ("vredezaal" volksmond "de kiek") en die zijn daar den dinsdagavond.
Ik zelf ben van Kortenberg en rij zowel eens met de één mee als met de andere club. Allebei toffe mannen.
Wij gaan met een deel mensen vertrekken om +/-8u45 in Nederokkerzeel op een 100m van die Mazda garage (iets meer richting erps). Als je wilt kan je gerust meerijden. Altijd tof om nieuwe mensen met zelfde interesse te leren kennen.
Zo 08/11/2009 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
POULIDORKE
- Mountainbiker
kampenhout
Post by POULIDORKE »
Wij hebben goesting om met een delegatie barends af te komen om een nieuwe streek te verkennen, is het parcoers berijdbaar met den drasj van de laatste dagen ? Heb van mijn collega gehoord dat er redelijk wat bos in het parcoers zit. (bertembos en kortenbergbos)
Vorige zaterdag lag het parcours er kurkdroog bij (geen modder of plas te zien). Zelfs stoffig.
Er mocht dus wel wat regen vallen.
Ik denk dat het nog altijd veel beter gaat bij liggen als vorig jaar.
Ik ga straks eens kijken.
Er mocht dus wel wat regen vallen.
Ik ga straks eens kijken.
Last edited by Vince on Fri 06 Nov 2009 17:30, edited 2 times in total.
-
Feel Lucky Punk
- Mountainbiker
Post by Feel Lucky Punk »
@ Vince hoe was de parcoursverkenning ? Hoe ligt het erbij ?
Vandaag in Astene (Deinze) geploeterd tot en met
! Silly season ten top
Morgen komen we met z'n drieën afgezakt vanuit het Gentse naar Kampenhout: Berg = heimat van m'n vrouwke die ook meerijdt.
@ organisatie: hoe lang lopen de 35- of 45-lus gelijk met de 55 lus aub ??? (namelijk voor vrouwke die momenteel geen 55 km in de benen heeft, ze kan natuurlijk ook het parcours afsnijden om een bezoekje aan mammie en pappie te brengen
)
cheerio
FLP
Vandaag in Astene (Deinze) geploeterd tot en met
Morgen komen we met z'n drieën afgezakt vanuit het Gentse naar Kampenhout: Berg = heimat van m'n vrouwke die ook meerijdt.
@ organisatie: hoe lang lopen de 35- of 45-lus gelijk met de 55 lus aub ??? (namelijk voor vrouwke die momenteel geen 55 km in de benen heeft, ze kan natuurlijk ook het parcours afsnijden om een bezoekje aan mammie en pappie te brengen
cheerio
FLP
Ga waarschijnlijk in Kortenberg inpikken dan. Hoe zit het met de bevoorrading voor de langste aftsand dan als je in Kortenberg inpikt?Qwolama wrote:voor degene die in Kortenberg wil starten kan dat , als ik mij niet vergis
kun je in de minneveldstraat een klien wegske aan de abdij inslaan naar den bos en van daaruit inpikken op het parcour en vaneigens eens aangekomen in Kampenhout u gaan inschrijven en betalen hé
Kwestie van milieu te sparen.... Dodge kan je ook hé alhoewel 'kzie da je op gas bolt en dat hij niet zo veel gebruikt wordt. (
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
kom zeker af breng mijne maat mee
die gaat deze nacht nog feesten ?
die zal morgen weer ne kop hebben
die gaat deze nacht nog feesten ?
die zal morgen weer ne kop hebben