le chemin du soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

voor 90% zekerheid dat ik er deze editie terug bij ben...enkel nog een paar dorpsgenoten hiervoor warm maken.

inschrijven: http://www.raid-vtt.fr/ en dan naar inscriptions!
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

Ik zou me willen inschrijven voor de rando.
Er wordt een doktersattest gevraagd. Mijn arts stelt voor een brief op te stellen. Zou dit voldoende zijn?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Dommel wrote:Ik zou me willen inschrijven voor de rando.
Er wordt een doktersattest gevraagd. Mijn arts stelt voor een brief op te stellen. Zou dit voldoende zijn?
gewoon een attest van je dokter inscannen en doormailen...werkte vorige keer perfect!
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

ja, gewoon een briefje van je dokter dat hij verklaart dat je in goede gezondheid bent, vooral dtum, stempel en handtekening van de doc erop. inscannen en klaar, kan gerust in het nederlands.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Biestie1 wrote:
Willy D wrote:lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)

Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet :roll:

243 belgen ? Dan wilt ne mens dit land al eens ontvluchten #-o
nog straffer...gene wachtlijst maar loterij voor de laatste 200 ticketten, we zijn 10 november!!!
subiet naar den dokter en rap inschrijven...
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Willy D wrote:
Biestie1 wrote:
Willy D wrote:lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)

Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet :roll:

nog straffer...gene wachtlijst maar loterij voor de laatste 200 ticketten, we zijn 10 november!!!
Ik zag het ook, straf #-o
Of ge nu inschrijft of begin maart, maakt niks uit, het is toch half maart loterij.
Weet nog nie of ik me nu wel ga op die lijst zetten ; dan zit ge u daar weer op te verheugen en als ge er dan nie bij zijt :cry:
Begin april pas weten of ge begin mei moogt meerijden :roll:
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Straf, ik ben blij dat ik ingeschreven ben...
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

Mijn bevestiging is binnen.
Terug een doel voor ogen tijdens de koude winter maanden.
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

wil me hier ook graag voor inschrijven. ga vrijdag doktersattest vragen en dan inschrijven. is de eerste keer dat ik zou meedoen aan een dergelijke raid. zijn er mensen uit het antwerpse die - indien uitgeloot - deze raid op de planning hebben staan?
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

Biestie1 wrote:
Willy D wrote:
Biestie1 wrote: De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)

Ik zag het ook, straf #-o
Of ge nu inschrijft of begin maart, maakt niks uit, het is toch half maart loterij.
Weet nog nie of ik me nu wel ga op die lijst zetten ; dan zit ge u daar weer op te verheugen en als ge er dan nie bij zijt :cry:
Begin april pas weten of ge begin mei moogt meerijden :roll:
dan is er wel nog Les Cimes De Waimes (13.05) als troost :wink:
Post Reply