grtz
cannondale F1
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Bonefish
- Mountainbiker
cannondale F1
Nu ben ik geinteresseerd in de nieuwe F 1 maar ben ik niet zo te vinden voordat witte kleurtje op de fiets
.Is er eigelijk ene meogelijkheid om dit aan te passen of ga ik dan al zelf men spuitbus moeten bovenhalen.,
grtz
grtz
Is de kleur van de F2 of F3 meer je goesting? (Rood, Blauw of de zwarte met groene decals.
Dan lijkt het me wel mogelijk om met een dealer iets te regelen om jouw kleur met gewenste afmontage te verkrijgen.
Persoonlijk vind ik die witte heel geslaagd.
Dan lijkt het me wel mogelijk om met een dealer iets te regelen om jouw kleur met gewenste afmontage te verkrijgen.
Persoonlijk vind ik die witte heel geslaagd.
Last edited by kawa on Wed 30 Sep 2009 18:24, edited 1 time in total.
Ik ben van plan om een F1 te kopen, maar wil hem echt wel eerste eens zien. Op foto kan dat soms toch een verkeerd beeld geven.
Probleem is dat hij blijkbaar maar ten vroegste eind november geleverd wordt.
Waar zou ik al eens vroeger kunnen gaan kijken? Beurzen? Mensen die hem via een omweg al hebben?
Probleem is dat hij blijkbaar maar ten vroegste eind november geleverd wordt.
Waar zou ik al eens vroeger kunnen gaan kijken? Beurzen? Mensen die hem via een omweg al hebben?