Trek 8000, trek 8500 of granville pulse synergy
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Svekke_Mechelen
- Mountainbiker
Post by Svekke_Mechelen »
Ik rijd momenteel met een Trek 8500 wel volledig XTR afgemonteerd en met SID voorvork en voor en achter NN's 2.10 niet te vergeten, superbike!
Ik zou onmiddelijk opnieuw dezelfde kopen!
Ik zou onmiddelijk opnieuw dezelfde kopen!
-
den crosser
- Mountainbiker
trek 8500
Post by den crosser »
Je had toch ook eens naar Lapierre Prorace 400 moeten kijken deze is ook XT heeft XT Wielen met UST Python r lightbanden en heeft reeds de FOX fit vork Deze kost 2199 bruto maar met wat onderhandeling krijg je toch bijna 20% korting bij dealer
-
den crosser
- Mountainbiker
Post by den crosser »
Je had toch ook eens naar Lapierre Prorace 400 moeten kijken deze is ook XT heeft XT Wielen met UST Python r lightbanden en heeft reeds de FOX fit vork Deze kost 2199 bruto maar met wat onderhandeling krijg je toch bijna 20% korting bij dealer
-
Svekke_Mechelen
- Mountainbiker
Post by Svekke_Mechelen »
En heb je dan uiteindelijk toch een Trek 8500 gekocht?kroffe wrote:Wel wachten bij salden want niet alle maten zijn beschikbaar!
In tussentijd heb ik er al eentje gekocht maar bij mij in de buurt, ik heb meer betaald maar ben zeker van een goede service. Bij salden voelde ik me iemand van de zovelen...
Hoeveel heb je betaald en waar als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
-
slijkdabberke
- Mountainbiker
Post by slijkdabberke »
heb juist een trek 8500 gekocht bij hopmans prijs met cateye draadloos en horens op stuur van carbon was ongeveer 1670€ kheb er ene keer me gereden en kmoet zeggen buiten de banden zalig machien!
ktwijfelde tussen deze trek en een koga maar toch blij deze gepakt te hebben
ktwijfelde tussen deze trek en een koga maar toch blij deze gepakt te hebben