Gezocht regio Kortenberg
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- marzokki NQH
- Mountainbiker
Post by marzokki NQH »
ik van tervuren, ook met terrago (model 98). eventueel na de examens of zo is ne keer?
ik ben hier vers ven de pers en dus nieuw lid hier en ik zie dat er mensen van de regio Kortenberg mountainike doen . Ik was namelijk op zoek naar volk om mee te traine, ik traine altijd 30 km op de baan en 20 int bos . Ik ben nog maar een week of 3 echt intensief bezig das dan 2 keer de week (ik ben echt nog een grotje op da gebiet ) en ik train allleen alleen is maar alleen da hou ik nooit lang volk en doe ik ook alleen wanner ik echt tijd te veel heb
en me toffe montainbikers aan mijn zijde lukt da wel om het vol te houden
en meer te doen
en me toffe montainbikers aan mijn zijde lukt da wel om het vol te houden
en meer te doen
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Met deze mannen moet dat zeker lukken. Spreek uit ervaring wat onze club heeft met deze club al "2 verbroederings-ritten" achter de rug :gregge85 wrote: me toffe montainbikers aan mijn zijde lukt da wel om het vol te houden
en meer te doen
http://shortmtbikers.wordpress.com/
Hier nog ééne van Kortenberg. K ga nu terug beginnen te mtb-en, dus in t begin zal t nog redelijk op t gemakske zijn. K weet niet hoe dat met ulle zit? Maar binnen een paar weken zal ik wel terug wa in form zijn. Ik heb ook bij de shortmtbikers gezeten, t eerste jaar, ma ja, kinderen enzo, en dan ni veel tijd meer. Maar nu beginnen we terug hé