math salden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Trek-Rider wrote:Daarnaast is ook de service bij Bollen zeer goed nl: levenslang hoef ik geen werkuren te betalen aan de fiets alleen de onderdelen moet ik betalen (Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer).
Is da dan ne vzw ofzo #-o

Salden is goedkoop voor bepaalde onderdelen, ideaal als ge weet wat ge moet hebben.
Trek-Rider
Mountainbiker

Post by Trek-Rider »

WorkZ wrote:
Trek-Rider wrote:Daarnaast is ook de service bij Bollen zeer goed nl: levenslang hoef ik geen werkuren te betalen aan de fiets alleen de onderdelen moet ik betalen (Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer).

Salden is goedkoop voor bepaalde onderdelen, ideaal als ge weet wat ge moet hebben.
Ge hoeft dat voor mij niet te geloven.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Trek-Rider wrote:
WorkZ wrote:

Ge hoeft dat voor mij niet te geloven.
Dat geloven we wel,hij heeft die werkuren al verrekend in zijn onderdelen.
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

georgesm wrote:
Trek-Rider wrote:
georgesm wrote:Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).

[-X bij FASHION FOR CYCLING zijn die nog goedkoper hoor.
Is dit een zaak of een internet shop, en wat kosten ze daar dan :bounce: :bounce: (moet nl nog een paar RR kopen)
28.95 voor de NN en 29,95 voor de RR.
http://www.fashionforcycling.be/default.html
Heb 4 NN Evo SnakeSkins gekocht bij Bikecomponents: €121.75 verzending inbegrepen. 72 uur levertijd vanuit Duitsland.
Trek-Rider
Mountainbiker

Post by Trek-Rider »

Das een goede prijs. Zeker als de verzendkosten in het bedrag zitten.
BikerBas2
Mountainbiker

Post by BikerBas2 »

vincentbaert wrote:iemand enig idee of ik de wielen gewoon kan terugsturen zonder kosten want de naverkoopvoorwaarden bij math salden zijn mij ook helemaal niet duidelijk
het feit dat er op mijn mail naar hen niet wordt gereageerd zegt idd genoeg denk ik
wanneer ik vanavond geen antwoord heb gekregen, plaats ik een nieuw topic om de andere forumleden voor dit soort bedrog te waarschuwen
bedankt alvast @ cherieke om te bevestigen dat het idd wel degelijk de afbeeelding van de wielen 2009 waren
Vincent,
Heb je de wielen via Internet gekocht? Dan valt dat onder de colportagewet (zoek maar eens bijv bij Futurumshop.nl wat die daar over zeggen). Je hebt dan volgens mij sowieso 14 dagen om ze te retourneren. Mogelijk moet je wel de verzendkosten betalen.
Wellicht kan een telefoontje naar Salden waarbij je spreekt over de colportagewet geen kwaad.

Groeten uit Nederland,
Bas

[/url]
Sevydu
Mountainbiker

Post by Sevydu »

heb daar mijn fiets in de winkel gekocht, wou ook schoenen maar die waren niet op voorraad. Verkoper zie;"koop ze via de webshop, als ze je niet aanstaan stuur je ze gewoon terug binnen de 14 dagen en je krijgt je geld terug."

Ben eigenlijk wel content van de service, al antwoorden ze vrij traag om e-mail. Maar 't is dan ook een drukke winkel
jurgen_gerits
Mountainbiker

Post by jurgen_gerits »

zeer tevreden van math salden hun service en klantvriendelijkheid, alsook van het materiaal dat ze aansommige prijzen zijn onevenaarbaar

gouden tip,

zorg dat je een deftige bestelbon hebt of email van tevoren voor de juiste informatie alvorens je besteld. fouten en misverstanden zijn snel gemaakt. als alles op papier of mail staat is dit volledig uit te sluiten

groeten
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

ik heb bij Math al eens de chat-support gebruikt om mijn vraag te stellen. Dat werkt vlug plus je kan de inhoud opslaan. Kan een hulp zijn bij disputen.

Verder is het in elke zaak wel zo dat er pro's en contra's zijn. Aan de konsument om de filtering te doen van wat hij of zij belangrijk vind.
De info en de grieven op fora moet je wat dat betreft ook filteren. De meeste handelaars zitten hier lekker mee te lezen en te posten....
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

ooit een set fulcrum R1 gekocht en deze sleten op de velgrand enorm snel,teruggedaan...geen discussie.neem maar ander setje...nu was dit model er niet meer en kreeg ik zomaar het 2010 model dat op die moment toch merkelijk duurder was.en setje remblokken erbij...verder altijd goed geholpen geweest en coorecte service...voor mij salden dus meer dan ok.
Post Reply