Zo 08/11/2009 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Domme wrote:Door het kritieke optreden van Natuur en Bos is het bijna onmogelijk geworden om singletracks neer te planten in omliggende bossen :cry: .

Toch kom je vanalles wat tegen op het parcours :wink: .

Trouwens, het wordt alsmaar moeilijker om toelatingen te krijgen om een TT te mogen organiseren :roll: . Mensen die hiermee ervaring hebben, zullen mij wel gelijk geven!
Vorige edities mocht ik mij altijd uitleven in het Prinsenbos om jullie een 2 km lange single track voor de wielen te presenteren. Had dit jaar trouwens een nieuw idee, maar helaas hebben onze vrienden van bos en groen beslist om onze doortocht dit jaar te verbieden.

De reden is dat zij het Prinsenbos aan het " opkuisen " zijn met verschillende bulldosers en ander extreem materiaal...... dat zal zeker veel minder schadelijk zijn voor het bos dan er 1200 bikers door te laten fietsen op een zondagvoormiddag. :evil:

Volgend jaar onze 10de editie en hopelijk krijgen we dan wel toelating !

Tot zondag aan de éérste bevoorrading!

G.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

moddercrosser, voor single-tracks moet ge in de Limburg zijn of aan de kanten van Aarschot.
Voor een mooie en gevarieerde tocht georganiseerd door echte mtb-ers puur sang moet ge de Sassers hun tocht doen. Probeer het maar eens.
Ik kan er helaas niet bij zijn wegens familiefeest dus geen mtb voor mij de zondag.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

pacer wrote:de groene jongens weten dit ook, en niet helemaal onterecht.
Natuur en Bos dat zijn provinciale ambtenaren. Naar mijn weten bestaat de meerderheid in de provincie Vlaams Brabant uit CD&V, VLD en SPA Die kan je moeilijk groene jongens noemen. Ambtenaren voor wie een bos een groen stukje op hun plan is, en regeltjes véél regeltjes.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Voor wie al even wil proeven ........www.sasbikers.be en klik op fotomateriaal en dan 8 de parel van Brabant.......sfeerbeelden van een doorregende editie 2008......

Tot op heden ligt het er overal goed berijdbaar bij, uitgezonderd enkele te omzeilen plassen................... en de weersvoorspellingen zien er goed uit voor zondag =D> =D>
teddy kgb
Mountainbiker

Post by teddy kgb »

ik kom af!

regen of niet . . .
singletracks of niet . . .
modder of niet . . .
kater of niet . . .

tot zondag, jullie buurman van de driesstraat 100
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

teddy kgb wrote:ik kom af!

regen of niet . . .
singletracks of niet . . .
modder of niet . . .
kater of niet . . .

tot zondag, jullie buurman van de driesstraat 100
Voila sè, da's gesproken =D> . Het gaat hier bij ons op de eerste plaats om het biken en de rest komt erbij om het de biker zo aangenaam mogelijk te maken :wink:

Enkele voorspellingen van het KMI:

Humbeek zondag 08/11/2009
min 4°C | max 8°C | 16% kans op regen

betrokken weer
windsnelheid: 9 km/u
windrichting: ONO
aantal uren zon: 2 u
Zon op om 07:41
Zon onder om 17:10
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Lucienne22 en Lucky22 zijn vanzelfsprekend opnieuw voor het 4e jaar op rij van de partij voor deze leuke tocht in onze achtertuin.

De afstand zien we zondagmorgen wel, zal wat afhangen van hoe laat het zaterdagavond wordt :wink:

Altijd leuke tocht welke het meeste en beste uit de streek haalt.
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

Er zal een ruime delegatie rotselaarse mtb vrienden aanwezig zijn om deel te nemen aan deze prachtige en goed ingerichte toertocht van de sasbikers.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Lucky22 wrote:Lucienne22 en Lucky22 zijn vanzelfsprekend opnieuw voor het 4e jaar op rij van de partij voor deze leuke tocht in onze achtertuin.

De afstand zien we zondagmorgen wel, zal wat afhangen van hoe laat het zaterdagavond wordt :wink:

Altijd leuke tocht welke het meeste en beste uit de streek haalt.
Goed zo! =D> =D> =D> En ... komt mini Lucienneke22 niet mee?

Gr,
Kozze :wink:
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Haaahaa. Smallen Drash zal jullie aan de inschrijvingen met OPEN armen ontvangen!!! Zoals altijd ;;;-)))) :wink: :wink: :wink: :wink: Niet vergeten.. LEDEN bond Rechts..en Niet leden Links!! :wink: :wink: :wink:
Post Reply