Je kan afkicken met Grimbergen of Duvel.Stavros wrote:Gaan vrijdag naar de abdij van Orval en dat zou wel eens gevaarlijk kunnen worden!
Zo 08/11/2009 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Amai, da ziet er daar en op de foto's v/d parel 08 serieus saaaaaaaaaaaaaai uit, rechtdoor veldwegen a volonté. Zijn er ook massa's funsingletracks??? en dus de moeite om te komen?Schijfrem wrote:
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
regendruppels
Post by dirtymtbiker »
stof zal er zekers nu niet meer liggenDomme wrote:Zelfs toelating gekregen van Frank en Sabine om eventueel wat regendruppels over ons parcours te laten vallen! Indien nodig natuurlijk!!!de ware wrote:Vanavond de laatste toelatingen binnen gekregen om door enkele privégebieden te mogen passeren met onze tocht![]()
't wordt weer leuk op onze 9de Parel van Brabant.........
nie wanhopen de zondagmorgen zal zonneke schijnen !!!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
ok merci,Gé claxon wrote:@moddercrosser het singletrack-gehalte zal voor jou nooit genoeg zijn in onze TT,![]()
maar wij bieden net iets meer dan dat
![]()
wat bieden jullie dan meer? wetende dat ik een TT enkel voor het parkoers goed vind en niet voor de seingevers, bevoorradingen, bepijling, leffe achteraf, amuseerplaatjes onderweg, warme douches, afspuitstanden... trek ik allemaal mijne plan wel mee. Maar een plezant bochtig parkoers met vele singletracks is mijn ding, daarom dat 'k het vroeg, misschien wel op een iets kritischer manier.
Grimbergen ligt in de rand van Brussel, puur 45k in een singletrack omgeving..helaas pindakaas...
Wilt dat zeggen dat dit een slechte TT gaat worden?
Zeker niet, ik ben zeer kritisch op parcoursen, maar de Sassers weten wat mtb is, en halen t beste uit de streek, laatste keer dat ik hem reed was ik alleszins onder de indruk.
En met de modder die er zal liggen zal het zwaar afzien worden.
Wilt dat zeggen dat dit een slechte TT gaat worden?
Zeker niet, ik ben zeer kritisch op parcoursen, maar de Sassers weten wat mtb is, en halen t beste uit de streek, laatste keer dat ik hem reed was ik alleszins onder de indruk.
En met de modder die er zal liggen zal het zwaar afzien worden.
Door het kritieke optreden van Natuur en Bos is het bijna onmogelijk geworden om singletracks neer te planten in omliggende bossen
.
Toch kom je vanalles wat tegen op het parcours
.
Trouwens, het wordt alsmaar moeilijker om toelatingen te krijgen om een TT te mogen organiseren
. Mensen die hiermee ervaring hebben, zullen mij wel gelijk geven!
Toch kom je vanalles wat tegen op het parcours
Trouwens, het wordt alsmaar moeilijker om toelatingen te krijgen om een TT te mogen organiseren
heb het al een paar keer gezegd, een groot aantalTTs is goed, maar dit liedje zal niet blijven duren, dat moet iedereen beseffen....
nu ook, in modderige omstandigheden, bv 1000 bikers door een bos...is niet zonder sporen...
de groene jongens weten dit ook, en niet helemaal onterecht.
enfin voor deze tt maak ik me niet veel zorgen voor het fungehalte.
nu ook, in modderige omstandigheden, bv 1000 bikers door een bos...is niet zonder sporen...
de groene jongens weten dit ook, en niet helemaal onterecht.
enfin voor deze tt maak ik me niet veel zorgen voor het fungehalte.